Kommunikációs ügynökséget választott a gyerek okosóra gyártó

forrás: Prím Online, 2022. február 5. 14:53

A gyerekeknek szánt okosórák iparágvezetője, a norvég Xplora a boutique PR ügynökséget bízta meg teljes körű kommunikációs tevékenységének hazai irányításával.

A Twincom PR ügynökség közvetlen megbízás alapján dolgozik az Xplora, a gyerek okosórák vezető gyártójának hazai kommunikációján. A retainer alapú megbízás 2022. januártól indult.

 

A 2016-ban, Norvégiában alapított Xplora Európa első számú gyerek okosóra vállalata. A cég küldetése, hogy a gyerekek biztonságosan tegyék meg első lépéseiket a digitális életbe. A cég kiemelt missziója a képernyő előtt töltött idő csökkentése és a gyerekek fizikai aktivitásra való ösztönzése, amely üzenetrendszer komplexen megjelenik mind a globális, mind a lokális kommunikációban.

 

 

A kijelölt ügynökség feladata a hazai sajtó aktivitások, az online és offline média megjelenések, az influencer kampányok és a social média tevékenységek koordinálása. A Twincom feladata továbbá kreatív, integrált kampányok kivitelezése, a márka piaci partnereinek bevonásával, melyek elősegítik az Xplora értékeinek közvetítését és támogatják üzleti növekedését a magyar piacon.

 

A Twincom technológiai portfóliója az Xplora-val tovább bővült; az ügynökség PR-támogatást nyújt a bőrápoló készülékeiről ismert svéd beauty-tech márkának, a FOREO-nak, valamint a vezető telekommunikációs nagykereskedelmi forgalmazónak, a Cellectnek is. Ügynökségi és ügyféloldali tapasztalatokkal a Twincom PR ügynökséget 2017-ben Ruskó Rita és Ruskó Márta ikertestvérek alapították.

Kulcsszavak: Xplora Twincom okosóra

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32