Kommunikációs ügynökséget választott a gyerek okosóra gyártó
A gyerekeknek szánt okosórák iparágvezetője, a norvég Xplora a boutique PR ügynökséget bízta meg teljes körű kommunikációs tevékenységének hazai irányításával.
A Twincom PR ügynökség közvetlen megbízás alapján dolgozik az Xplora, a gyerek okosórák vezető gyártójának hazai kommunikációján. A retainer alapú megbízás 2022. januártól indult.
A 2016-ban, Norvégiában alapított Xplora Európa első számú gyerek okosóra vállalata. A cég küldetése, hogy a gyerekek biztonságosan tegyék meg első lépéseiket a digitális életbe. A cég kiemelt missziója a képernyő előtt töltött idő csökkentése és a gyerekek fizikai aktivitásra való ösztönzése, amely üzenetrendszer komplexen megjelenik mind a globális, mind a lokális kommunikációban.
A kijelölt ügynökség feladata a hazai sajtó aktivitások, az online és offline média megjelenések, az influencer kampányok és a social média tevékenységek koordinálása. A Twincom feladata továbbá kreatív, integrált kampányok kivitelezése, a márka piaci partnereinek bevonásával, melyek elősegítik az Xplora értékeinek közvetítését és támogatják üzleti növekedését a magyar piacon.
A Twincom technológiai portfóliója az Xplora-val tovább bővült; az ügynökség PR-támogatást nyújt a bőrápoló készülékeiről ismert svéd beauty-tech márkának, a FOREO-nak, valamint a vezető telekommunikációs nagykereskedelmi forgalmazónak, a Cellectnek is. Ügynökségi és ügyféloldali tapasztalatokkal a Twincom PR ügynökséget 2017-ben Ruskó Rita és Ruskó Márta ikertestvérek alapították.
Kapcsolódó cikkek
- Már Google Pay-jel is fizethetnek a CIB-es Mastercard kártyabirtokosok
- Új okosórát hoz a magyar piacra a HUAWEI
- Biztos, hogy okosórával biztonságban van a gyermekem?
- Kutatás: A nőket és a fiatal felnőtteket érintették leginkább a pandémia hatásai
- K&H: újabb, menő fizetési megoldás a mindennapokra
- A HUAWEI Watch 3 Pro lett az év legjobb okosórája
- Magyarországra is megérkeztek a Samsung összehajtható újdonságai
- A Galaxy Watch4 sorozat egészségügyi funkcióit új operációs rendszer támogatja
- 21 nap, 8 ország, 2 utazó, mindezt egyetlen feltöltéssel
- Már játszani is lehet a Huawei legújabb okosóráján