Nem hagyják magukra az ukrán munkavállalókat

forrás: Prím Online, 2022. február 25. 15:21

Ingyenes krízisapplikációval segíti a munkáltatókat, közösségeket, intézményeket a Blue Colibri az ukrán helyzetre tekintettel. A hazai HR-technológiai startup a magyar vállalatoknál, intézményeknél dolgozó ukrán munkavállalók elérése, informálása és visszajelzések kezelése céljából ukrán nyelven is elérhető, mobilos kommunikációs felületet biztosít – 6 hónapon keresztül teljesen díjmentesen.

A fizikai munkavállalókat nem egyszerű elérni, hiszen nem rendelkeznek céges email címmel, vállalati számítógéppel és telefonnal. Az egyre fokozódó krízishelyzetben pedig különösen is fontos a kétirányú kapcsolat kiépítése. Elengedhetetlen lenne, hogy az ukrán munkavállalók is jelezni tudjanak a munkáltatók felé, ha épp nem tudnak munkára jelentkezni vagy kérdéseik vannak. A munkáltatók számára pedig még inkább prioritás, hogy gyorsan és célzottan érjék el ez a dolgozói csoportot is a megfelelő információkkal.

 

A nyelvi akadályok miatt sem evidens a fenti folyamatok menedzselése. A Blue Colibri rendszerében jelenleg 16 nyelven lehet kommunikálni a munkavállalókkal, hiszen már a kialakult háborús helyzet előtt is, több vállalat ennek segítségével érte el külföldi munkavállalóit és segítette a mindennapi munkavégzésüket – többek között például ukrán, szerb, mongol nyelven.

 

 

Azon vállalatok és közösségek számára, akiknél vannak ukrán munkavállalók, a következő 6 hónapra díjmentesen egy saját néven működő platformot biztosít a Blue Colibri, amely elérhető számítógépről és letölthető mobil alkalmazásként is. “A rendszerben híreket, dokumentumkat, eseményeket lehet kezelni, azonnali, kétirányú kommunikációt kezdeményezni a chat felületen. Kiküldhetőek kérdőívek és létrehozhatóak tájékoztató és ügyintéző űrlapok is. Ezek segítségével meggyorsítható az információhoz való hozzáférés és a napi munkával, lakhatással, ellátással kapcsolatos ügyintézés” – mondta Barathi Tamás a Blue Colibri alapító ügyvezetője.

 

A rendszer szinte azonnal elindítható és használható. Az érdeklődők a bluecolibriapp.com/krizisapp linken vagy a hello@bluecolibriapp.com email címen tudnak bővebb információhoz jutni.

 

A Blue Colibri csapata már korábban is élt hasonló felajánlással. 2020. márciusában a Covid helyzet kapcsán ajánlották fel a vállalatoknak a felületüket. Akkor 35 nagyvállalat közel 28.000 munkavállalóknak segítettek a gyors információ átadásban és kapcsolattartásban.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01