A Fujitsu egymillió dolláros co-creation metaverzumot indít
A Fujitsu bemutatja új virtuális co-creation metaverzumát, amely ösztönzi a korai kreatív párbeszédet az ügyfelek és a partnerek között. A felhasználói tesztelés során már több mint 700 foglalkozást lebonyolító Fujitsu CX Lab egyedülálló virtuális élményt nyújt a jövőbeni digitális átalakulásról szóló „metabeszélgetésekkel”.
A Fujitsu 1 millió dolláros beruházással létrehozott CX Lab metaverzuma gyors, sokszínű és diszruptív üzleti értéket teremt és ösztönzi a digitális átalakulást az ökoszisztémában. Az CX Lab koncepció rövid, könnyen fogyasztható és kézzelfogható ügyfélélménnyel (CX) egészíti ki a Fujitsu globális co-creation programját négy technológiai területen: hibrid felhő, a jövő munkahelye, SAP-optimalizálás, adatvezérelt átalakulás.
A koncepciónak két dimenziója van. Egyrészt hasznosítja a virtuális együttműködés digitális változást ösztönző kultúráját, és lehetővé teszi, hogy az ökoszisztémák kölcsönösen megtermékenyítsék egymást az új ötletek egyszerű és gyors megosztásával. Másrészt pedig elismeri, hogy az emberek kreatívabban reagálnak az új, stimuláló környezetekben. Az CX Labs egy aprólékosan megtervezett metaverzum, amely egyedi, magával ragadó és izgalmas co-creation térben ötvözi egymással a két dimenziót.
Dr. Michael Lettenberger, az EHF IP ügyvezető igazgatója elmondta: „A Fujitsu CX Lab bemutatója lenyűgöző élmény volt számunkra. A Fujitsu egyértelműen megelőzi a piacot az ökoszisztéma-alapú együttműködési modellek alkalmazásában. Az embereknek elegük van a virtuális megbeszélésekből, valami másra vágynak. Az eddig látottak alapján biztosak vagyunk benne, hogy a CX Lab több szempontból is pozitívan tudja befolyásolni a kreativitást és a kölcsönösen előnyös ötletgenerálást."
Leigh Schvartz, a Fujitsu konzultatív értékesítésért felelős vezetője hozzátette: „Rendkívül kedvező visszajelzéseket kaptunk az ügyfelek bétatesztjéből. A virtuális co-creation jól működik, de a folyamatos otthoni munkavégzés stagnáláshoz vezet. Az embereknek hiányoznak az új környezet ingerei. Erre reagálva született meg a Fujitsu CX Lab, amely most már minden ügyfelünk és partnerünk számára elérhető a metabeszélgetésekhez.”
Kapcsolódó cikkek
- Önkiszolgáló pénztárgépek az Egyesült Királyság ruházati üzleteiben
- Az IBM felpörgeti a beruházásokat Közép-Kelet-Európában
- Vékony és könnyű munkaállomás tartalomkészítőknek
- A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében
- A Fujitsu maximumra növeli a munkahely rugalmasságát és a mobilitást
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- A Fujitsu kisebb, nagyobb teljesítményű FUTRO vékony kliensekkel jelentkezik
- Az MSK Group a SELECT innovációs díj nyertese
- A Fujitsu élen jár a munkavégzés átalakításában
- A megújult Fujitsu PRIMERGY szerverekkel a KKV-k felgyorsíthatják digitális átalakulásukat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.