Új vezérigazgató viszi nemzetközi piacra a ShiwaForce.com Zrt.-t
Kovach Anton a ShiwaForce.com Zrt-t 2011-ben alapította, ami mostanra egy 130 fős, 2,8 Mrd Ft-os árbevételű hazai IT innovációs szereplővé fejlődött. A ShiwaForce saját fejlesztésű CMS portál rendszere által kiszolgált weboldalakat a magyar internetezők közel fele napi szinten látogatja és a hazai banki digitalizáció olyan mérföldköveinek szállítója is, mint például az első digitális számlanyitás (OTP), valamint a telekommunikációs szektorban piacvezető webshop megjelenítő felülete (Magyar Telekom).
Az elmúlt években a banki és telekommunikációs iparágon túl is a legtöbb nagyvállalat szembesült azzal, hogy az üzleti környezetük és a fogyasztói igények váratlanul és hirtelen képesek jelentősen megváltozni, ami rendkívüli alkalmazkodást kíván meg a nem-IT vállalatoktól és részlegektől is.
A ShiwaForce több mint 10 éve aktív használója és fejlesztője az agilis módszertanoknak és gyakorlatoknak. Ez idő közben iparágfüggetlenül elvárássá érett, így a hagyományosan szoftverfejlesztéssel foglalkozó vállalat néhány éve tréning és tanácsadó divízióval is bővült – ezek az üzletágak az IT fejlesztési résznél is nagyobb növekedési lendülettel bírnak és nemzetközi terepen is piacképes ez az ág. A ShiwaForce a hazai piacon szinte minden a digitális transzformációban élen járó nagyvállalatnak szállít.
„A ShiwaForce-ban már évek óta mindennapos agilitás elérte a nagyvállalatokat. Büszke vagyok rá, hogy munkatársaimmal hozzájárulhatunk sikeres átalakulásukhoz. Nagyon szilárd alapokat raktunk le és most itt az ideje a meglévő folyamatokat skálázni, hogy képesek legyünk lekövetni a dinamikusan növekvő ügyféligényeket.” – mondta Kovach Anton, a ShiwaForce alapítója.
Az idei üzleti tervet már Bodnár Béla vezetésével közösen rakták össze és az eddigi vezető még március végéig napi szinten segíti az átmenetet és támogatja az új vezető beilleszkedését és munkáját. Az elmúlt évek tudatos építkezésének köszönhetően Anton egy magabiztos és stabil menedzsmentet és színvonalas szakmai vezetést adhat át, amelynek sikereit az új vezérigazgató a hazai piacon való további erősödés mellett immár a regionális-nemzetközi szférában is tovább viszi.
„A ShiwaForce-ban minden építőkocka: a kompetencia, attitűd, technológia és a folyamatok is megvannak ahhoz, hogy egy regionális-nemzetközi térben sikeres szereplő legyen. A 3-5 éves vezetői célom, hogy ezeket az elemeket ehhez a feladathoz rakjuk össze. Néhány modult még hozzá kell illeszteni, de aztán hirtelen azt vesszük észre, hogy repülőgép helyett már egy űrhajót vezetünk” – foglalta össze Bodnár Béla a rá váró feladatot.
Kapcsolódó cikkek
- Új kommunikációs igazgatóval és csapattal erősít a Schneider Electric
- Fiatal vezető a Deutsche Telekom IT Solutions-nál
- Személyi változás a Universal Robots közép-kelet-európai régióért felelős vezetőségében
- Új ügyvezető a Hewlett Packard Enterprise-nál
- Házon belülről érkezett az SAP fejlesztőközpontjának új operatív vezetője
- A Codecool marketingigazgatója a PROGmasters vezetője lett
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- Új vezetőkkel indul az újév az LG-nél
- Vezetőváltás a Starters E-Components Generators Automotive Hungary Kft.-nél
- Új ügyvezető alelnök a Zyxelnél