Több mint 210 millió forint támogatás közösségi médiaszolgáltatóknak és helyi, körzeti tévéknek
Tizenhárom pályázó kap több mint 73 millió forintos üzemeltetési, huszonhat pályázó pedig mintegy 140 millió forintos műsorkészítési támogatást – erről is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén.
Mintegy 73,6 millió forintot ítélt meg 13 pályázónak a Médiatanács a közösségi médiaszolgáltatók működési és üzemeltetési költségeit támogató pályázat harmadik fordulójában. A televíziók közül sikeresen pályázott a Régió TV Esztergom, a Szentes Televízió, a Soltvadkerti TV, a vecsési WTV, a Mezőtúri Városi Televízió, a mórahalmi Móra-Net TV, a Kecel Városi Televízió, a KisDuna TV Dunaharaszti és a Kistelek Városi Televízió. A közösségi rádiók közül vissza nem térítendő forráshoz jut az érdi Sola Rádió, a kisvárdai Friss FM, a Halas Rádió és a fővárosi Klasszik Rádió 92.1.
Nyerteseket hirdetett a Médiatanács a helyi és körzeti televízióknak szóló támogatási programjában a hírműsorok, közéleti és kulturális magazinműsorok készítését támogató idei pályázat első fordulójában. Huszonhat televíziós pályázat mintegy 140 millió forint támogatást kap. A Dunaföldvár TV, a Hajdúnánási Televízió, a KisDuna TV Dunaharaszti, a Csongrád TV, a Füzesabonyi Városi Televízió, a VTV Mór, a szerencsi Globo Televízió és az RTV Szekszárd közéleti magazinokat gyárthat az elnyert összegből. Hírműsorokat készíthet a Kapos Televízió, a Halas TV, a Keszthelyi Televízió, a Szolnok TV, a Kiskőrös Televízió, a Zalaegerszegi Televízió, a Bajai Televízió, a Nyíregyházi Városi Televízió, a Salgótarjáni Városi Televízió és a tahitótfalui Danubia Televízió. A békéscsabai 7.Tv, a Kapos Televízió, a Debrecen Televízió, a Bajai Televízió, a Kecskeméti Televízió, a pécsi Pannon Televízió, a nyíregyházi Kölcsey Televízió és a budapesti Hegyvidék Televízió kulturális magazinműsorok készítésére pályázott sikerrel.
Kapcsolódó cikkek
- Közel 145 millió forint közösségi rádiók és televíziók üzemeltetési költségeire
- Még mindig a hagyományos rádiózás dominál
- Egyre több új, magyar terméket népszerűsítő reklám készül
- Kirekesztő megjegyzések miatt rótt ki bírságot a Rádió 1-re az NMHH
- Médiatanács: több mint 127 millió forintból készülhetnek televíziós műsorok
- Médiatanács: 360 millió forintos keretösszeggel pályázhatnak rádiók
- Támogatást kapnak rádiók és televíziók műsorkészítésre és üzemeltetésre
- Leginkább mobilról olvasunk híreket
- A rádiós szolgáltatók elégedettek a Médiatanács támogatási programjával
- Médiatanács: 16,5 millió forint műszaki támogatás közösségi rádióknak és televízióknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.