A Huawei lett az első olyan kínai szolgáltató Európában, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat
A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a HUAWEI hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé. A HUAWEI Ads ezzel az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat Európában.
Az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) több száz médiumot, technológiát és marketingcéget tömörít – köztük például a Google-t, vagy a Group M-et –, célja, hogy kereteket, szabványokat és iparági programokat nyújtson a digitális marketing és hirdetési iparág számára. Az iparági szabványok kidolgozása és az automatizált hirdetések során az adatfelhasználás átláthatóságának garantálása érdekében az IAB Europe elindította az Átláthatósági és Beleegyezési Keretrendszert (Transparency and Consent Framework – TCF). A vállalatoknak meg kell felelniük az adatvédelmi és biztonsági követelményeknek, és át kell menniük az IAB megfelelőségi ellenőrzésein, mielőtt regisztrált TCF-szállítókká válnak.
A keretrendszerhez való csatlakozás jelentős lépés a HUAWEI Ads számára, mert ezáltal az európai hirdetési ökoszisztéma részéve válhat. Ez számos előnnyel jár, a többi között lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy személyre szabott ajánlatokat tegyenek a Huawei saját médiumain, például a HUAWEI Böngészőn és a gyártó saját asszisztens szolgáltatásán, az Assistant TODAY-en keresztül. A megfeleléssel továbbá a hirdetőknek lehetőségük lesz bevételeik növelésére, valamint a felhasználói adatok is magas szinten védetté válnak.
A hozzájárulás-kezelési platformokat (CMP – Consent Management Platform) a vállalatok arra használják, hogy dokumentálják és kezeljék a felhasználók beleegyezését, mielőtt olyan online forrásokból gyűjtenek, osztanak meg vagy értékesítenek felhasználói adatokat, mint például cookie-k, beágyazott videókat és egyéb nyomkövetési technológiákat használó webhelyek és alkalmazások. Az IAB jóváhagyásával a Huawei Ads az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely képes CMP-szolgáltatásokat nyújtani a Kínán kívüli piacokon.
A nemzetközi szabványok, különösen a GDPR beépítésével a HUAWEI Ads javítja hirdetési szolgáltatásainak megfelelőségét, növeli a működési hatékonyságot, és elősegíti a reklámipar fejlődését. A Huawei beépítette a hozzájárulás-kezelési platformot a saját médiumaiba (beleértve az alkalmazásokat és a médiaszolgáltatásokat), és fokozatosan megnyitja azt partnerei előtt.
A HUAWEI Ads dinamikusan terjeszkedik
2020 januárja óta a HUAWEI Ads sikeresen kiterjesztette üzleti tevékenységét világszerte, és több mint 170 ország és régió fejlesztői számára kínál szolgáltatásokat, segítve őket a bevételszerzésben és a gyors növekedésben. 2021 végén a Huawei-készülékek havi aktív felhasználóinak száma világszerte meghaladta a 730 milliót, a HUAWEI Ads-et pedig több mint harminchatezer harmadik féltől származó alkalmazásba integrálták világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon is elérhető a HUAWEI WATCH FIT 2 sportóra
- Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
- IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
- Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről
- Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
- Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
- Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése
- Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Rejoy: Ezek a legnépszerűbb felújított mobilok
Számos magyar vásárlót nem nyűgöztek le eléggé az iPhone 16 újdonságai, az Apple idei készülékeinek premierje óta ugyanis a Rejoy.hu az előző generációs készülékek jelentősen megnövekedett eladásait tapasztalja. Ezek közül is iPhone 15 Pro a legkeresettebb, amelyhez jövő tavasszal frissítésként ugyanúgy megérkezik majd az Apple Intelligence funkció, mint a 16-os széria modelleihez.
Kihívások mellett lehetőséget is tartogat a NIS2 a magyar cégeknek
A NIS2 irányelv új követelményei nagyon sok szereplőt érintenek a magyar vállalati ökoszisztémában, hiszen a kockázatos ágazatokon túl közvetve ezen ágazatok beszállítóira is hatással vannak – hangzott el a CETIN Hungary IVSZ-szel közösen rendezett, teltházas rendezvényén. A kiberbiztonsági előírásokat be nem tartó cég súlyos következményekkel számolhat: a büntetés mértéke az éves árbevétel 2 százalékát is elérheti. A NIS2 ugyanakkor nem csupán egy újabb szabályozás, hanem olyan eszköz, amely versenyelőnnyé is formálhatja a kiberbiztonsági megfelelést.
Óriási sikerrel zárult a budapesti ISSEP 2024 nemzetközi konferencia
Az ELTE Informatikai Kar és a Neumann János Társaság közös szervezésében az informatikaoktatás jövőjéről Lágymányoson rendezték meg a 17. ISSEP Konferenciát.
Trendforce: A Kingston Digital vezeti a 2023-as viszonteladói SSD-listát
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce az első számú SSD-szállítónak nyilvánította a viszonteladói szegmensben a 2023-as év egészét tekintve. A TrendForce által közölt adatok alapján a Kingston termékei tették ki a 2023-ban összesen forgalmazott 118 millió SSD 34 százalékát.