Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése
Az Adaptive Média alapító tulajdonosát választotta meg az IAB taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések, új szolgáltatások, tagokat bevonzó megoldások továbbvitele, biztosítása.
Június 27-én tartotta taggyűlését az IAB Hungary, a hazai digitális kommunikációs piacot képviselő szakmai szervezet. Sopov István, aki több tagcég felkérésére válaszolva fogadta el az elnök-jelöltséget, Barnóth Zoltánt váltja a szervezet élén.
- Nagy megtiszteltetés számomra a választás, az elnökség és a tagság segítségével azon szeretnék dolgozni, hogy az online, mint a legnagyobb hirdetési szektor még erősebb szakmai támogatást kapjon az IAB nemzetközi hátterét is kihasználva. Szerencsém van, hiszen ehhez alapvetően az előző elnökség által kidolgozott és megkezdett átfogó programra tudunk támaszkodni, amin belül a következő másfél év fókuszpontjait a most felálló új elnökséggel fogjuk kijelölni. -jelentette ki Sopov a megválasztását követően.
Az elnök mellett elnökségi tagokat is választott a taggyűlés, így az IAB elnöksége a továbbiakban az alábbi szakemberekből áll:
elnök: Sopov István (Adaptive)
elnökségi tagok:
- Dunai András (Centrál Média) –média, újonnan választott
- Kardos Gábor (444.hu) - média
- Lunczner Ádám (Mindshare) – ügynökségi, újonnan választott
- Nagy Tamás (PHD) - ügynökségi
- Novák Péter (Dentsu) – ügynökségi, újonnan választott
- Sólyom Balázs (UPC) – hirdető, újonnan választott
- Szutor Ferenc (Adverticum) - szolgáltató
- Tókos Lóránt (NWM Group) – média, újonnan választott
- Ziegler Gábor (CEMP SH) - média
A megválasztott tisztségviselők megbízatása 2018 végéig szól.
Sopov István a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetemen szerzett műszaki menedzseri diplomát Információmenedzsment szakirányon. Egyetemi tanulmányai mellett 2004-ig a PORT.hu főszerkesztője volt, ezt követően marketing igazgatói majd kereskedelmi igazgatói pozícióban elsősorban a PORT.hu hirdetési felületeinek értékesítésért felelt 2006 végéig. 2007 elején alapította meg az Adaptive Media Sales House-t, amit ügyvezető igazgatóként vezet. A cég a legnagyobb független digitális hirdetésértékesítéssel foglalkozó sales house a magyar piacon. Húsz fős csapattal szolgálják ki a hirdetői igényeket, a hazai prémium oldalak mellett nemzetközi kiadványok értékesítésével is foglalkoznak. Több, mint öt éve foglalkozik programmatic értékesítéssel is.
Kapcsolódó cikkek
- Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről
- Hwanseog Choi a Samsung Electronics Magyar Zrt. új elnöke
- Új vezető a Zyxel Magyarország élén
- Új vezető a Deloitte Magyarország élén
- Új ügyvezető a magyar IAB-nál
- Új vezérigazgató a Kulcs-Soft Nyrt. élén
- Új műszaki vezérigazgató-helyettes a Magyar Telekom élén
- Új vezérigazgató került a Viber élére
- Új régiós értékesítési igazgató a Trend Micro vállalatnál
- Új ügyvezető igazgató az LG Electronics Magyar Kft. élén
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.