Az LG csatlakozik a Connectivity Standards Alliance igazgatótanácsához
Az LG Electronics (LG) bekerült a dolgok internete (Internet of Things, IoT) egyetemes, nyílt szabványainak kidolgozására, fejlesztésére és népszerűsítésére összpontosító vezető globális szervezet, a Connectivity Standards Alliance igazgatótanácsába.
A világ egyik vezető háztartásigép-gyártójaként és a Connectivity Standards Alliance (Alliance) igazgatótanácsának támogató tagjaként az LG az intelligens otthoni és kommunikációs technológiák terén szerzett szaktudással és tapasztalattal járul hozzá a globális szervezet munkájához. Az igazgatótanács újonnan kinevezett tagjai Don Williams az LG vezető stratégiai irodájából és Dr. Sang Kim az LG vezető technológiai irodájából.
A szervezetben betöltött kiemelt szerepkörben az LG azt tervezi, hogy aktívan részt vesz a Matter – az Alliance nyílt forráskódú IoT protokollja az intelligens otthoni eszközök összekapcsolására – fejlesztésében és szabványosításában, és intelligens otthoni ökoszisztémájának bővítésében.
„Az Alliance igazgatótanácsában betöltött szerepünkkel bizonyítjuk teljes elkötelezettségünket egy összekapcsolt, még kényelmesebb jövő megteremtése mellett" – mondta Dr. Kim Byoung-hoon, az LG Electronics technológiai igazgatója és ügyvezető alelnöke. „A Matter adaptálásával és támogatásával egyre több intelligens termékünk – többek között a televíziók, háztartási készülékek, IoT eszközök és szenzorok – biztonságosabban és egyszerűbben kapcsolódnak majd egymáshoz, illetve más kompatibilis megoldásokhoz. Továbbra is célunk, hogy egyedi felhasználói élményt nyújtsunk, és hozzájáruljunk az intelligens otthonok fejlődésének előmozdításához."
A Matter az okosotthon-technológiák internetprotokoll (IP) alapú kommunikációs szabványa, amely egy nyitott, intelligens otthoni környezet létrehozásában segít, ahol a különböző gyártók termékei kommunikálhatnak és megoszthatják egymással az adatokat, kompatibilitási problémák nélkül.
Az LG célja, hogy okosplatformjain támogassa a Matter szabványt – beleértve az LG ThinQ okosotthon-rendszert és -alkalmazást, valamint a díjnyertes webOS okostévé-platformot. A Matter bevezetése nemcsak az LG ügyfeleinek kedvez, hanem a vállalat innovatív háztartási készülékei és tévécsaládjai versenyképességét is erősíti.
„Az LG új lendületet és piaci elérést nyújt a szövetségnek széles termékportfóliójával, mérnöki szakértelmével és összekapcsolt megoldásaival, de ami a szervezetet egyértelműen erősebbé teszi, az az LG innováció iránti elkötelezettsége" – mondta Tobin Richardson, a Connectivity Standards Alliance elnöke és vezérigazgatója. „Örülünk, hogy az LG csatlakozott az igazgatótanácsunkhoz, és segít tovább ösztönözni az innovációt a Matter kapcsán, és ezáltal emelni az IoT értékét a fogyasztók számára."
Az Alliance több mint 500 vállalatot tömörítő, globális tagsága együtt dolgozik a nyílt IoT szabványok létrehozásán, amelyek átalakítják életvitelünket, munkavégzésünket és azt, ahogyan szórakozunk. Tagjainak mély és sokrétű szakértelmével, erőteljes tanúsítási programjaival és a nyílt IoT-megoldások teljes skálájával a szövetség az intuitív, fantáziadús és hasznos eszközök világa felé vezető mozgalom élharcosa.
Kapcsolódó cikkek
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG díjnyertes, egyedi formátumú monitora
- Így kerülhetjük el, hogy problémát okozzon a légkondink
- A hazai LG televíziókra is megérkezett a Disney+
- Egyszemélyes háztartások – így csökkentsd otthon az ökológiai lábnyomod
- Az LG UltraGear monitorok elsőként kapták meg a VESA AdaptiveSync kijelzőtanúsítványt
- Gamereknek szánja új készülékét az LG
- Ruhaápolási megoldások mesterséges intelligenciával
- Így gondolkodunk a távmunkáról
- Állás helyett vállalkozás – nagy robbanás történt Magyarországon
- Az LG Objet kollekció arany minősítést kapott a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.