Fókuszban az utazási élmény javítása

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 4. 15:43

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.

A Kiwi.com csehországi központjába, Brnóba User Experience designerek és kutatók kapnak meghívást, hogy ötleteljenek, inspirálódjanak és valami újat alkossanak. Az idei hackathon végső célja az utazók támogatása az egész út során és az ügyfélközpontú megközelítés népszerűsítése.

 

Martin Jancik, a Kiwi.com Product Design menedzsere elmondta: „A Kiwi.com-nál a field trip és a kutatás szerves részét képezik az UX design team munkájának és a tervezési folyamatnak, ezért azt akartuk, hogy a 2022-es kihívásunk ezt tükrözze. Idén kiemeljük a kutatás fontosságát a terméktervezésben, és arra ösztönözzük a résztvevőket, hogy már a hackathonra érkezés során kezdjék el dokumentálni utazási élményeiket. Az utazás elérhetőbbé tétele a küldetésünk és szenvedélyünk, ezért résztvevőink nem a szokványos repülési gyakorlatokkal fognak foglalkozni, és olyan futurisztikus utazási megközelítéseket hoznak létre, amelyeket aztán bárki megvalósíthat, aki részt vesz a hackathonon.”

 

 

A Kiwi.com által szervezett korábbi User Experience hackathonok eredményei számos globális megoldást hoztak az utazók számára a nyelvi akadályok leküzdésére, a vakok utazása közbeni navigálásra és a repüléstől való félelem kezelésére. 

 

A Global Travel Jam-et a Kiwi.com brnói székhelyén rendezik meg október 7. és 9. között, és nyitott a világ minden tájáról érkező UX-designerek, UX-kutatók, szolgáltatás- és tartalomtervezők számára. A hackathon egyedülálló lehetőség az UX szakemberek számára, hogy kilépjenek a napi rutinjukból, miközben az utazók számára fontos problémákkal foglalkoznak.

 

Az UX szakemberek egy regisztrációs linken keresztül nyújthatják be jelentkezésüket 2022. augusztus 31-ig. A szervező fedezi az utazási és szállásköltségeket, a résztvevők száma maximum 16 fő.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01