Fókuszban az utazási élmény javítása
A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.
A Kiwi.com csehországi központjába, Brnóba User Experience designerek és kutatók kapnak meghívást, hogy ötleteljenek, inspirálódjanak és valami újat alkossanak. Az idei hackathon végső célja az utazók támogatása az egész út során és az ügyfélközpontú megközelítés népszerűsítése.
Martin Jancik, a Kiwi.com Product Design menedzsere elmondta: „A Kiwi.com-nál a field trip és a kutatás szerves részét képezik az UX design team munkájának és a tervezési folyamatnak, ezért azt akartuk, hogy a 2022-es kihívásunk ezt tükrözze. Idén kiemeljük a kutatás fontosságát a terméktervezésben, és arra ösztönözzük a résztvevőket, hogy már a hackathonra érkezés során kezdjék el dokumentálni utazási élményeiket. Az utazás elérhetőbbé tétele a küldetésünk és szenvedélyünk, ezért résztvevőink nem a szokványos repülési gyakorlatokkal fognak foglalkozni, és olyan futurisztikus utazási megközelítéseket hoznak létre, amelyeket aztán bárki megvalósíthat, aki részt vesz a hackathonon.”
A Kiwi.com által szervezett korábbi User Experience hackathonok eredményei számos globális megoldást hoztak az utazók számára a nyelvi akadályok leküzdésére, a vakok utazása közbeni navigálásra és a repüléstől való félelem kezelésére.
A Global Travel Jam-et a Kiwi.com brnói székhelyén rendezik meg október 7. és 9. között, és nyitott a világ minden tájáról érkező UX-designerek, UX-kutatók, szolgáltatás- és tartalomtervezők számára. A hackathon egyedülálló lehetőség az UX szakemberek számára, hogy kilépjenek a napi rutinjukból, miközben az utazók számára fontos problémákkal foglalkoznak.
Az UX szakemberek egy regisztrációs linken keresztül nyújthatják be jelentkezésüket 2022. augusztus 31-ig. A szervező fedezi az utazási és szállásköltségeket, a résztvevők száma maximum 16 fő.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megújult a Telekom Hello Biznisz
A vállalkozások fontos szerepet játszanak a gazdaságban és a mindennapjainkban, hatásuk nagyobb, mint gondolnánk: előreviszik, tuningolják az országot. A Telekom megújult platformja éppen ezért a vállalkozások működését segíti.
Robotokat is épít az OMODA és JAECOO autók gyártója, a Chery Group
A vevők tájékoztatását végző asszisztens egy autószalonban, vagy éppen az idős és magányos emberek otthoni egészségügyi felügyeletét ellátó segítő – számos területen lehet alkalmazni Mornine-t, a Chery Group és az AIMOGA közös fejlesztésű humanoid robotját. A Chery idei innovációs konferenciáján megmutatta, hogy a robotok már most is milyen sokoldalúan támogathatják az embereket és a vállalkozásokat.
Együttműködik a Menedzserek Országos Szövetsége és a VOSZ
A Menedzserek Országos Szövetsége és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) ünnepélyesen aláírta stratégiai együttműködési szerződését, amely megerősíti a két szervezet közötti együttműködést a vállalkozásvezetők továbbképzése és oktatása terén.
Mobilitás és környezet: a jövőbe mutató járműiparról tartott konferenciát a Széchenyi-egyetem
Újabb állomásához érkezett a tizenegyedik éve megrendezett Felsőoktatási Társadalmi és Gazdasági Együttműködések Konferencia a győri Széchenyi István Egyetem Közúti és Vasúti Járművek Tanszéke, valamint Járműipari Kutatóközpontja szervezésében. A „Mobilitás és környezet” címet viselő kétnapos tudományos esemény idén a jövőformáló járműipari kutatásokra fókuszált.