Az Apple, a Google, a Meta és a Shopify nagyágyúi hozzák Budapestre a legfrissebb tech trendeket
Többek között az Apple, a Meta, a Google és a Shopify nagyágyúitól leshetnek el szakmai trükköket a hazai és a nemzetközi piacon is páratlan IT-konferenciasorozat résztvevői október első hetében Budapesten. A rendezvények az adatalapú megoldásokra, az IT termékmenedzsmentre és a felhasználói élmény (UX) legfrissebb trendjeire fókuszálnak majd. A magyar CraftHub csapata által szervezett eseményekre mintegy 1.500 résztvevőt várnak itthonról, illetve főként Ausztriából, Németországból és más európai országokból.
Október első hetében egyedülálló szakmai konferenciasorozat vonzza majd Budapestre a nemzetközi techvilág figyelmét: a Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-ja, a CraftHub csapata egymást után három, különleges programokkal és neves előadókkal teletűzdelt eseménnyel várja majd az érdeklődőket szerte Európából és a világ minden tájáról. A sort a Crunch nyitja meg október 3. és 5. között, mely nem csupán az adatmérnököket és az analitikusokat várja, de minden olyan szakembert is, aki az adatokban keresi a jövőbeli üzleti lehetőségeket. A „csapat” legfiatalabb tagja, a harmadik alkalommal jelentkező egynapos Impact a sikeres termékmenedzsment (product management) titkait boncolgatja, míg az Amuse október 5. és 7. között a felhasználó élménnyel (UX) kapcsolatos legfrissebb trendeket és eszközöket hozza el az érdeklődőknek – mindezt hibrid formátumban.
„Egy olyan különleges eseménysorozatot szerettünk volna létrehozni, ahol junior és szenior szakmabeliek, menedzserek és vezetők találkozhatnak, tanulhatnak egymástól és a szakma nagy neveitől, ráadásul szélesíthetik a rálátásukat más, a munkájuk szempontjából hasznos területeken is. Fontos felismerni, hogy ezek a témák és ismeretek nagyszerűen kiegészítik egymást: a product management egyfajta hidat képez az UX és a data világ között, ahogy szeretnénk mi is összekötni a három rendezvény több mint 1500 résztvevőjét” – mondja Baccifava Médea, az eseményt szervező CraftHub egyik alapítója.
Crunch, Impact, Amuse: csomagban érkeznek a legnagyobb nevek és a legfrissebb trendek
A legújabb felmérések tanulsága szerint azok a cégek, melyek nagyobb hangsúlyt fektetnek a rendelkezésükre álló adatok hatékony feldolgozására, évi mintegy 5 százalékos bevételnövekedést könyvelhetnek el, a big data előnyeit kiaknázó vállalatok költségei pedig összességében 10 százalékkal csökkentek. Az UX területén a személyre szabott felhasználói élményt nyújtó megoldások, az AR és a VR (kiterjesztett és virtuális valóság), a minimalista megjelenés hasít, és minden egyes platform tervezésének a mobilos átjárhatóság az alfája és omegája – ezekre a szempontokra pedig nagyon is érdemes odafigyelni, hiszen a vásárlók 88 százaléka nem tér vissza olyan webshopokba, ahol korábban negatív benyomások érték. Jól látszik tehát, hogy a fenti szempontoknak is komoly szerepük van egy fejlesztés üzleti sikerében – miközben a product management köti össze őket.
„A megszokottakhoz híven ezekről a területekről is olyan szakértő előadókat kértünk fel, akik komoly nemzetközi tapasztalattal rendelkeznek – például az Apple vagy a Twitter nagyágyúit –, ráadásul kézzel fogható, akár azonnal használható tippeket tudnak adni. Az Amuse-ra várjuk Rama Gheerawo-t, aki az exkluzív és inkluzív dizájntervezés legújabb irányairól beszél majd a közönségnek, az Impact programjában pedig szerepel Daniel Thomason a Google-től, aki azt fogja bemutatni, mennyire különböző lehet a termékmenedzsment az egyes cégeknél, és hogy hogyan lehet kiküszöbölni az ezzel járó kihívásokat” – sorolja Baccifava Médea.
A Crunch, az Impact és az Amuse programjain személyesen is részt vehetnek az érdeklődő techszakemberek, ha pedig offline jegyet váltanak az események bármelyikére, a másik két konferenciára automatikusan kapnak egy-egy online belépőt. A korábbi évekhez hasonlóan lesznek diák- és csoportos jegyek is, valamint 10 offline és 20 online belépőt osztanak szét a szervezők a diverzitást támogatva. A CraftHub ezúttal is bőven kínál networking lehetőségeket a jelentkezőknek, ahol lazább keretek között beszélgethetnek kollégáikkal vagy akár a világhírű előadókkal.
Kapcsolódó cikkek
- Valóban elköltözhet az informatikusok jó része a KATA megszűnése miatt
- Csütörtökön indul az IT Realitás Mozgalom kérdőíve
- Sok cég az IT költségek visszavágásával kezdte meg a spórolást
- Kidurranhat az IT lufi? Amerikában már elkezdődtek a leépítések…
- Csodálkozunk, hogy elmennek az informatikusok?
- Green Fox felmérés: a szoftverfejlesztők előtt kiemelkedő karrierlehetőségek állnak
- Nemzetközi agilis konferencia Budapesten
- Stretch konferencia: Továbbra is a járvány-helyzethez való alkalmazkodás jelenti a legnagyobb vezetői kihívást
- JunctionX Budapest: 30 izgalmas innováció született a magyar szervezésű nemzetközi hackathonon
- 48 óra a kódok világában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.