Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
Szeptember 15-én, múlt hét csütörtökön exkluzív körülmények között, széleskörű programmal szervezték meg az idei Marketing Summitot a Várkert Bazárban, ahol soha ennyi szakember nem gyűlt még össze a rendezvény több mint 30 éves fennállása alatt. A nagyszabású üzleti és szakmai esemény lehetőséget teremtett arra, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a partnerei, valamint a teljes szakmai közösség együttesen álljon ki a marketing értékteremtő szerepei mellett, hiszen a marketing nélkülözhetetlen a gazdasági, társadalmi és környezeti kihívások kezelésében.
Különösen változékony időket élük, hiszen alig egy éve még a járvány utóhatásai és az újrakezdés foglalkoztatott mindannyiunkat, idén ugyanakkor már más jellegű kihívásokkal kell szembenéznünk: a rohamosan emelkedő energiaárak és költségek, a megszorítások, a világpolitikai helyzet sajnos már most érezteti hatását. A marketing egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy az üzleti és politikai döntéshozókon túl, a fogyasztók és a társadalom széles rétegei is megértsék szakmánk szerepét és erejét – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Szakmai közösségünk mindig is elkötelezett volt a marketing értékteremtő képességének hirdetésében, és határozott felelősségének érzi, hogy megmutassa azt, hogy a marketing szemléletével és széleskörű eszközrendszerével életképes válaszokat képes adni a gazdasági, társadalmi és környezeti kihívásokra. A legtöbben eszközoldalról közelítenek a marketinghez, mi ugyanakkor azt gondoljuk, hogy ma már nem elegendő önmagában a marketing eszközeivel foglalkozni, hanem közvetlenül az üzletet érintő kérdéseken túl, sokkal jobban meg kell értenünk a bennünket körülvevő társadalmi és környezeti hatásokat is, hiszen a marketing minden eddiginél kiemeltebb szerepet játszik a fenntartható, körforgásos gazdaság katalizálása, valamint a fogyasztói tudatosság fejlesztése és a környezettudatos innovációk ösztönzése területén is. Ez a személetformálás a marketingszakma olyan kiemelt közös ügye, amely köré számos partner gyűlt össze – emeli ki Bánhegyi Zsófia, az MMSZ elnökségi tagja, illetve a Marketing Summit főtámogatójának képviselője.
A Várkert Bazárban megrendezett idei Marketing Summit két nagy színpadján, a „Misszió-Vízió by Szerencsejáték Zrt.” arénában és a „Tudástranszfer by Rossmann” arénában reggeltől estig folyamatosan zajlottak a tartalmas üzleti és szakmai programok, sőt a színpadi eseményekkel párhuzamosan a „Summit Live by Lounge Group” videóinterjúkat kínáló platformon is hasznos tartalmakat követhettek az érdeklődők. A nívós üzleti és szakmai programokon túl idén is számos elismerést adtak át az eseményen: az MMSZ Tonk Emilről elnevezett Életműdíját ezúttal Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklámszervezet igazgatója kapta, a TOP50 legfontosabb marketingvezető rangsorában idén Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), valamint Juhász Péter Tibor (Vodafone Magyarország) vehették át az első díjakat, Városmarketing Gyémánt Díjban részesült Nyíregyháza (Marketing fővárosa 2022), Szabolcs-Szatmár-Bereg megye (Marketingaktív megye 2022), és Vásárosnamény (Kisvárosi első 2022), valamint idén először ismerték el Magyarország top márkamenedzsereit, így Signature 40 díjat vehetett át Barna Péter (Magyar Telekom), Salem Dániel (Heineken Hungária Zrt.), valamint Bölöni Olga (Yettel Magyarország Zrt.) is.
A konferencia a hazai marketing, kommunikációs és üzleti döntéshozók körének meghatározó eseménye volt idén is. A nagyszabású rendezvény több mint 110 színpadi szereplője, valamint 1000-nél is több személyes résztvevője egyként zárt össze a marketing szakma közös ügye mellett: a szakma közössége támogatásával és részvételével büszkén hirdette azt, hogy a marketing üzletre, társadalomra és a környezetre is nyitott szemlélete, valamint széleskörű eszközrendszere segítségével ebből a kihívásokkal teli időszakból is megerősödve kerülhetünk ki.
A Marketing Summit idei partnereinek csoportképe (A képen: alsó sor balról jobbra: Varga Anita (Rossmann), Szalóky Tóth Judit (The Coca-Cola Company), Póda Tamás (SYNLAB), Horváth Andrea (McDonald’s Hungary), Hidvégi Krisztina (Lounge Group), második sor balról jobbra: Ritter Tamás (Marketing&Media), Hinora Ferenc (Positive Adamsky), van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország), Bujáki Zsolt (Porsche Hungaria), Metykó Tibor (KÉSZ Group), felső sor balról jobbra: Kovács András Péter (Magyar Telekom), Fazakas F. János (Visual Europe Group), Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), Izsák Miklós (JCDecaux), Katona Norbert (MMSZ))
Szeptember 26-tól díjmentesen tesszük visszanézhetővé az idei Marketing Summiton elhangzott előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket a „Summit Play by Mastercard” videós platformon keresztül annak érdekében, hogy a közös szakmai ügy üzenete és az azt támogató információk és marketingeszközök még szélesebb rétegekhez eljussanak – monda végezetül Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing szerepeinek bemutatásában, a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.
Kapcsolódó cikkek
- Idén a Várkert Bazárban lesz a Marketing Summit Hungary
- A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?
- Elindult a marketing.hu
- A marketing szerepe a fenntartható jövőért
- Bemutatták a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit
- OMÉK kiállítási Marketing Díj
- Keresik az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.