HONOR: Lépések a jövőbe!

forrás: Prím Online, 2022. szeptember 23. 11:10

Egy híres kínai mondás szerint „gondoljunk a múltra, hogy megismerjük a jövőt”. A HONOR jól ismeri ezt a szólást, 2020 novemberi függetlenedése óta pedig saját útját és jövőjét építi.

Egy év alatt nagy lépésekkel haladva nem csak új termékeket tudott bemutatni, hanem olyan körülményeket hozott létre, aminek köszönhetően  két komoly siker várja: a kínai piac meghódítása és belépés az európaiba.

 

A HONOR kevesebb mint két év alatt képes volt azt elérni, amit senki más: 2022 júliusában az első olyan vállalat lett Kínában, aki 13,1 millió mobiltelefont értékesített, ennek következtében pedig 19,5%-os piaci részesedése lett a második negyedévben (az IDC adatai szerint). Mindez nem véletlen, hiszen a HONOR egyértelművé tette szándékait: behozni a „fiatal korából fakadó” hátrányát a globális piacon.

 

Függetlenség után fellendülés

A HONOR története komoly szakértelemmel és többmillió elkötelezett, a legjobbat elváró rajongóval indult. A cég rendkívül elkötelezett a nyitottság, az együttműködés és az iparághoz való hozzájárulás iránt. A márka küldetése, hogy nyílt ökoszisztémákkal együttműködő technológiákat fejlesszen, mellyel nagyobb értéket teremthet a fogyasztóknak és a teljes szektornak. 

 

Az IFA 2022-n a HONOR bejelentette, hogy az európai, a közel-keleti, az afrikai, az ázsiai-csendes-óceáni és a latin-amerikai régiók 20 kulcsfontosságú piacából 16-ba belép. Nyugat-Európában az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Németországra, Olaszországra, Spanyolországra és Finnországra összpontosít. Ezt a fejlődést úgy akarja elérni, hogy másfél év alatt több mint 100 országban több mint 13 ezer alkalmazottat foglalkoztatna, 60 százalékukat pedig a kutatás-fejlesztés területén.

 

A HONOR jelenleg több mint 200 szolgáltatóval és partnerrel dolgozik együtt, 30 ezer feletti márkaboltot és -kiemelt értékesítési pontot, valamint több mint 3 ezer szervízközpontot és 9 regionális call centert tart fenn 180 millió aktív felhasználó kiszolgálására.

 

Ezeket a lenyűgöző számokat az innováció melletti elköteleződésének köszönheti és annak, hogy komoly értéket nyújt fogyasztóinak. 

 

Ezt támasztja alá az is, hogy a HONOR komoly szakmai elismerést nyert az MWC 2022-n. A vállalat 29 „Best of MWC” díjat kapott, ebből pedig 19-cel a HONOR Magic4 szériát jutalmazták. Azzal, hogy az esemény legjobbjaként kiáltották ki, egyértelművé vált, hogy a szakma és a media is elismeri a márka új csúcstelefonját mint komoly vetélytársat a premium közegben. 

 

A HONOR függetlensége óta először lépett az IFA színpadára, ahol összesen 35 díjat szerzett. Ebből a HONOR 70 21 elismerést kapott, köztük az EISA BEST BUY SMARTPHONE 2022-2023 kitüntetést is. Számos nemzetközi vezető teches szakportál tartotta az IFA legjobbjának az okostelefont.

 

A HONOR az innovatív szoftverek fejlesztésére és a világ legnagyobb beszállítóival való szoros együttműködésre alapoz. A cég az IFA 2022-n leplezte le új MagicOS 7.0 operációs rendszerét, aminek célja, hogy páratlan élményt nyújtson a platformok és készülékek között. Alapjai az androidos, PC-s és IoT-s operációs rendszerek, így más OS-szel futó eszközök is rendszerszinten kapcsolódhatnak a MagicOS-hez. Az új kezelőfelület mellett a MagicOS 7.0-val a felhasználók HONOR laptopokat, okostelefonokat és tableteket vezérelhetnek egy billentyűzet és egér segígótségével. A funkcióval a fájlok is könnyedén áthelyezhetők, és a laptop billentyűjével egyszerűen lehet szöveget gépelni az okostelefonokba vagy tabletekbe.

 

A Microsofttal együttműködve a Phone Link a nemzetközi felhasználók számára is elérhető lesz. A HONOR Magic4 Pro az első okostelefon modell, ami támogatja ezt a funkciót, míg a HONOR 70 egy frissítés után lesz kompatibilis.

 

Az igazán megbízható szoftver biztonságos, a HONOR ezért fejlesztette ki a Qualcommal a HONOR Magic4 széria a Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 mobil platformon alapuló dupla biztonsági rendszerét (HTEE+QTEE), ami komolyabb biztonsági előírásokat nyújt a kulcsfontosságú szolgáltatásoknak.

 

A prémium minőséghez vezető út…

A HONOR azon dolgozik, hogy magas minőséget hozzon létre: a vállalat szigorú előírások mentén fejleszti termékeit. Több mint 600 minőségi előírás fedi le a terméktervezés, a fejlesztés, az anyagminőség és a gyártás területeit. Minden HONOR okostelefon szigorú minőségellenőrzésen esik át, és több mint 400 termékteszten, illetve 20 globális minősítésen kell átmennie a piacon való megjelenés előtt.

 

A HONOR kevesebb mint 16 hónap alatt saját maga által finanszírozott, intelligens gyártási ipari parkot hozott létre. A gyártósor 75%-a automatizált, aminek több mint 40%-át a HONOR saját kutatás-fejlesztési csapata fejlesztette ki. A HONOR automatizált gyártósora lehetővé teszi, hogy 28,5 másodpercenként elkészüljön egy okostelefon: ez az idő a gyártási ciklusidő. A K+F és a gyártás közti szoros együttműködés biztosítja globálisan az állandóan magas szintű minőséget.

 

Több mint 300 új szabadalom havonta

A HONOR az elmúlt 18 hónapban ismét nyomot hagyott a számos kihívással szembenéző piacon. 6 K+F központjában és több mint 100 innovatív laboratóriumában sikeresen állítja elő és valósítja meg újításait.

 

A HONOR Image Engine egy olyan képalkotási rendszer, ami a folyamatot fejlett hardverrel és szoftverrel rekonstruálja, hogy kiváló minőségű képek és videók születhessenek egyedi és konzisztens stílusban. A HONOR Magic4 Pro kiváló példa arra, hogy milyen hatékony ez a megoldás: előbbi ugyanis 131 pontot ért el a DxOMARK értékelésén, amivel kiérdemelte a nívós Gold Camera díjat.

 

Nagyot fejlődött a világ a HONOR-nál az elmúlt kevesebb mint két év alatt és ennél még dinamikusabb jövő közeleg, legyen szó akár  a nemzetközi okostelefonos, akár az IoT piacokról.

Kulcsszavak: HONOR

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01