Európai szervízközpontot nyitott Budapesten a Panasonic Connect Europe
A Panasonic hivatalosan is megnyitotta új európai szervizközpontját Budapesten, amelynek célja, hogy kibővített ügyfélszolgálattal és szervizeléssel támogassa az ügyfeleket a kontinentális Európában. Az 1000 négyzetméteres létesítmény a walesi Cardiffban található központot egészíti ki. A szervízközpontok abban támogatják a Panasonic Connect Europe-ot, hogy segítse a vállalkozásokat a gyártásban, a logisztikában, az ellátási láncban, a kiskereskedelemben, a közszférában, valamint a szórakoztatásban és a médiában számos olyan technológiai termékkel, megoldással és szolgáltatással, amelyek hozzájárulnak sikerükhöz.
A két szervizközpont közös szervezeti egységben fog működni, szervizelési és szolgáltatási támogatást nyújtva az ügyfeleknek és a Panasonic Connect Europe részlegei számára, beleértve a Broadcast & ProAV és a Visual Solutions részlegeket is. A budapesti telephely ideális helyen van ahhoz, hogy a Panasonic Factory Solutions részlegének SMT Production and Robot & Welding megoldásait használó ügyfeleket is támogassa, valamint hogy megoldást előkészítő és tesztelő létesítményt biztosítson az üzleti és ipari megoldások divízió számára.
„A Panasonic Connect Europe arra építette hírnevét, hogy kiváló minőségű termékeket és megoldásokat kínál, valamint kategóriájában a legjobb támogatást nyújtja üzleti ügyfeleinek. A budapesti szerviz- és ügyfélközpont létesítése lehetővé teszi számunkra, hogy még közelebb legyünk ügyfeleinkhez, és minden eddiginél gyorsabb és hatékonyabb támogatást nyújtsunk nekik, hozzájárulva ezzel sikerükhöz" – mondta Donald Maidment, a Panasonic Connect Europe ügyfélszolgálati vezetője.
A budapesti helyszínt a magyarországi műszaki felsőoktatásból kikerülő kiváló szakemberutánpótlás, valamint a helyi munkaerő elkötelezettsége és ügyfélközpontú gondolkodásmódja miatt választották. Ezenkívül a szervizközpont piacokhoz való közelsége és az összes nagyobb fuvarozóval való jó kapcsolata lehetővé teszi a gyors és hatékony logisztikát a szervizelést igénylő termékek expressz begyűjtéséhez és visszaküldéséhez.
Az új nyitást kommentálva Hiroyuki Nishiuma, a Panasonic Connect Europe vezérigazgatója elmondta: „Vállalkozásunk alig több mint egy évvel ezelőtt átalakult egy új és agilis szervezetté, amelynek célja, hogy gyorsan reagáljon ügyfeleink igényeire az iparágakban. Második budapesti szervizközpontunk létrehozása egy újabb fontos lépés annak az ígéretnek a teljesítésében, hogy termékszakértelmünket ötvözzük továbbfejlesztett megoldási képességünkkel, ezzel is segítve a vállalkozásokat abban, hogy működésüket a jövő kihívásainak megfelelően átalakíthassák.”
Kapcsolódó cikkek
- Új objektívvel jelentkezik a Panasonic
- Új kamera professzionális műsorszóráshoz és videókészítéshez
- Összefognak a nagyágyúk a bolygónkért
- A Panasonic bejelentette 2022-es televíziókínálatát
- Minden eddiginél nagyobb felbontással érkezik a Panasonic új fényképezőgépe
- Klímaberendezéseket adományozott a Panasonic a Semmelweis Egyetem gyermek-tüdőgyógyászatának
- Gamerek számára készült a Panasonic új gaming hangszórórendszere
- Érkeznek a Panasonic LZ2000-es televíziói
- Hamisítatlan Panasonic hangzás megnövelt basszusteljesítménnyel
- A Panasonic teljes VRR és HFR támogatást biztosít 4K-felbontáson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.