Globális fejlesztői konferenciát rendez a Huawei
A Huawei Technologies november 1. és 4. között rendezi meg éves fejlesztői konferenciáját, a HDC.Europe-ot a globális technológiai iparág éves találkozója, a Web Summit 2022 keretében. A konferencia során a vállalat exkluzív üzleti mesterkurzust szervez kiemelt partnerei, valamint fejlesztők és hirdetők számára. A vállalat továbbá az elmúlt év legjobb alkalmazásait, játékait és kampányait ünnepélyes gálán díjazza.
Idén Lisszabonban kerül sor Web Summit 2022 rendezvényre, amely összehozza azokat az iparági szakértőket és szervezeteket, akik tevékenységükkel irányt adnak a nemzetközi technológiai ágazat fejlődésének. A találkozón rendezi meg a Huawei globális fejlesztői konferenciáját, a HDC.Europe-ot, ami idén első alkalommal egy üzleti mesterkurzussal egészül ki. A kurzuson a résztvevők a szakértői beszélgetéseket, esettanulmányokat hallgathatnak meg és megismerhetik a Huawei, valamint több mint száz globális partnerének legjobb gyakorlatait.
Mik lesznek 2023-ban a mobilpiac trendjei?
A mesterkurzus egy háromórás műhelymunkával kezdődik, amelyen fejlesztői és növekedési lehetőségekre vonatkozó szekciók követik egymást. A foglalkozásokon szó lesz többek között a digitális élet különböző forgatókönyveinek üzleti felhasználásáról, a Huawei Ads hirdetési lehetőségeiről, az alkalmazások közötti interakciók forgalomnövelő célú kiaknázásáról, és arról is, várhatóan milyen új mobiltrendek formálják majd a piacot 2023-ban. A mesterkurzust követően egy zártkörű megbeszélés keretében van lehetőség megvitatni a Huawei vezetőivel az eszközök, ökoszisztémák, termékek együttműködési lehetőségeit. Olyan sikeres, világméretű alkalmazások gazdái inspirálják a fejlesztőket a színpadon, és mutatják meg a Huawei Ads-ben és az AppGalleryben rejlő üzleti lehetőségeket, mint a Curve, a Fitify, a magyar gyökerű VIMAGE, vagy a RUNTASTIC.
A HDC.Europe konferencia idei témájával kapcsolatban Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke elmondta: „A körülöttünk lévő világ egyre inkább tele van kihívásokkal és bizonytalansággal. A Huawei Developer rendezvényünkön megosztjuk tapasztalatainkat a kihívások leküzdésével kapcsolatban, és bepillantást engedünk úttörő üzleti megoldásokba. Ezenkívül bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat és a kiemelt partnerekkel folytatott munka eredményeit."
Díjazzák a partnerek legjobb alkalmazásait és kampányait
A Huawei a Web Summit során először ad otthont az “AppGallery Editors’ Choice Awards 2022” elnevezésű gálának is. A rendezvényen az eddigiekhez hasonlóan díjazzák az év legjobb alkalmazásait és játékait, valamint idén új üzleti kategóriákban is értékelik a partnereket és ügynökségeket a kulcsfontosságú HMS-szolgáltatásokat, például a HUAWEI Ads-et kihasználó sikeres kampányaikért.
A Huawei “AppGallery Editors' Choice Awards 2022” rendezvényt immár harmadik alkalommal rendezik meg. Nemcsak azokat a játékokat és alkalmazásokat ismerik el, amelyek az elmúlt évben a legpozitívabb hatással voltak a felhasználók életére, hanem a HUAWEI Ads-ben a legjobb eredményeket elért kampányokat is. A díjakat a Huawei országos szakértői csapatai szavazzák meg Európa-szerte.
Az elismerés megerősítés az alkalmazásfejlesztőnek, és inspirálja őket a további fejlesztésekre, ezáltal hozzájárul a Huawei saját alkalmazás-áruháza, az AppGallery növekedéséhez. Az appbolt mára globálisan több mint 580 millió havi aktív felhasználót szolgál ki, és az elmúlt évben 147 százalékkal nőtt a HMS-be integrált alkalmazások száma.
„Az AppGallery Editors’ Choice Awards gálán üzleti együttműködés néven új kategóriát indítunk, amely bemutatja, hogy milyen komoly eredményeket érhetnek el a partnerek, ha együttműködnek velünk” – mondta Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke. „Kiemelt partnereink üzleti előnyre tudják váltani a Huawei szolgáltatások adottságait, amelyek akár több alkalmazáson keresztül hozzájárulnak az aktivitások növeléséhez, a bevételszerzéshez és az ügyfélmegtartáshoz. Ez segít abban, hogy ügyfeleink sikeresen növeljék a bevételeiket, előmozdítsák a vásárlók hűségét, hozzájárulnak ahhoz, hogy a felhasználók magasabb számban telepítsék az alkalmazásokat. Ezt díjazza a legújabb kategória.”
Kapcsolódó cikkek
- Mostantól a Huawei okosórái is kompatibilisek a Strava alkalmazással
- Országos pályaorientációs programot indít a Huawei
- A felhasználók mostantól közvetlenül az AppGalleryn keresztül férhetnek hozzá a legnépszerűbb alkalmazásokhoz
- Vadonatúj kameratechnológiával jön a Mate 50 Pro
- Magyarországra is megérkezett a HUAWEI nova 10 okostelefon
- Budapesten mutatkoztak be a legújabb nemzetközi technológiai innovációk
- Már az EKG-t is figyeli a Huawei WATCH GT 3 Pro okosóra
- A Huawei Kínában bemutatta legújabb csúcskategóriás okostelefon-szériáját
- Új, innovatív termékeket mutatott be a Huawei a 2022-es berlini IFA kiállításon
- Fejlesztőknek hirdetett versenyt a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.