Stratégiai partnerségre lép a Siemens és az Eplan
A Siemens Smart Infrastructure és az Eplan stratégiai partnerséget írt alá, hogy megerősítsék az együttműködést az ipari és infrastruktúra szegmensek szoftvermegoldásai terén. A megállapodás részeként a Siemens Electrical Products üzletága stratégiai partnerként csatlakozik az Eplan Partnerhálózathoz. A cél mindkét cég termékeinek célzottabb összehangolása, hogy optimalizált megoldásokat kínálhassanak a kapcsolóberendezés-gyártók és a villamos tervezők számára. Sebastian Seitz, az Eplan vezérigazgatója és Andreas Matthé, a Siemens Smart Infrastructure elektromos termékekért felelős vezérigazgatója 2022. szeptember 26-án írta alá az erről szóló megállapodást.
„Együttműködésünk általános célja egy plug-and-play struktúra létrehozása a villamos tervezők számára – mondta Andreas Matthé. – Eszközeinket kétirányúan szeretnénk megnyitni mindkét fél számára, ezzel pedig a munkafolyamatokat egyszerűsítjük le és gyorsítjuk fel.”
Sebastian Seitz, az Eplan munkatársa szintén a közös ügyfeleknek kínált előnyöket hangsúlyozta ki: „A kapcsolóberendezések gyártásánál az Eplan Pro Panel segítségével optimalizálhatjuk a folyamatokat és nagyobb mértékben automatizálhatjuk azokat. Ezen túlmenően konkrétabban foglalkozunk az áramelosztás növekvő területével, és a Siemensszel együttműködve végpontok közötti megoldásokat hozunk létre az integratív, hatékonyabb munkafolyamatokhoz.”
Az ipari szegmens a vezérlőpanel-építéshez kínál szolgáltatásokat és termékeket, míg az infrastruktúra szegmensbe az áramelosztó kapcsolóberendezések építése tartozik. Az ipari szegmensben a Siemens és az Eplan új szintre emelik az évek óta fennálló kiváló együttműködést, például Eplan-adatok biztosításával minden konfigurált Siemens termékhez. Az infrastruktúra szegmensben az Eplan és a Siemens úgy döntött, hogy közösen optimalizálják és automatizálják az ügyfélfolyamatokat, például a Sivacon és Alpha környezetben (áramelosztó rendszerek) a Simaris (tervezési eszközök) és az Eplan platform integrálásával.
Mindkét fél kompetenciája közös erővel járul hozzá ahhoz, hogy hatékonyabb munkafolyamatokat tegyen lehetővé a kapcsolóberendezések építésében és az áramelosztásban.
Az Eplan mérnöki szoftvereket és szolgáltatásokat kínál az elektrotechnika, az automatizálás és a mechatronika területén. A cég a világ egyik vezető szoftvermegoldását fejleszti a gép-, kapcsoló- és vezérlőpanel-gyártó cégek számára. Ezenkívül a kihívást jelentő mérnöki folyamatokat is segít leegyszerűsíteni.
A Siemens Electrical Products az épületek és ipari környezetek alacsony feszültségű biztonságos és hatékony elektromos infrastruktúrájához kínál termékeket, beleértve a biztonsági és vezérlő termékeket, mérő- és felügyeleti eszközöket, kapcsolókat és aljzatokat. Az üzletág portfóliója emellett olyan kommunikációs szoftvereszközöket is tartalmaz, amelyek segítségével áramelosztó termékeket lehet összekapcsolni az épület- és ipari automatizálással, valamint a nyílt felhőalapú IoT-rendszerekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Yanu, a bartender, aki soha nem megy szünetre
- A Siemens és a Deutsche Bahn teszteli a hidrogénvonatot és a mobil töltőállomást
- Eplan Platform 2023: nagyobb sebesség a tervezésben
- A Nissan a Siemensszel fejleszti az új e-crossover gyártósorait
- Siemens technológiával bővült a Diehl Aviation Hungary nyírbátori gyártóüzeme
- Az ABB megvásárolja a Siemens kisfeszültségű NEMA motorvállalatát
- Mesterséges intelligencia segíti az uszoda szellőztetését
- Gyorsjelentett a Siemens
- Így nézhet ki a tenger melletti légiközlekedés jövője
- A Siemens Mobility bemutatja a vasút jövőjét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.