A Lenovo zsinórban a tizedik negyedévben növelte nyereségességét az előző évhez képest
A Lenovo Group bejelentette második negyedéves eredményeit, melyből kiderül, hogy ez volt a tizedik egymást követő negyedév, amelynek során a cégcsoport növelni tudta nyereségességét az előző évhez képest. A második negyedéves adózott eredmény az előző évhez képest 6%-kal 541 millió USD-re nőtt, a Lenovo bevétele pedig 17,1 milliárd USD-re emelkedett, ami változatlan árfolyamon számolva 3%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Valamennyi fő üzletág pozitív működési nyereséget ért el, ami további előrelépést jelent a csoport azon célja felé, hogy középtávon megduplázza nyereségességét. Emellett a diverzifikált növekedési motorok továbbra is erős teljesítményt nyújtottak, mivel mind a megoldások és szolgáltatások, mind az infrastruktúra üzletágai magas, kétszámjegyű növekedést értek el az előző évhez képest. A nem PC-s üzletágak jelenleg a csoport teljes bevételének több mint 37%-át teszik ki. A cégcsoport egészséges pénzforgalmi egyenlegéből adódóan továbbra is elkötelezett a kutatás-fejlesztési (K+F) beruházások középtávú megduplázása mellett, mivel a negyedévben a K+F-kiadások éves szinten 15%-kal nőttek.
Bár a jelenlegi külső kihívások továbbra is fennállnak, a Lenovo továbbra elkötelezett a stratégiája mellett és folyamatos nyereségességre törekszik. Ennek érdekében a vállalat a diverzifikált növekedési motorok irányába összpontosítja erőforrásait, hatékonyságnövelő intézkedéseket tesz és csökkenti a költségeit. A digitalizáció és az intelligens átalakulás globális trendjeinek felgyorsulásával a vállalat hosszú távú lehetőségeket lát az új IT-szolgáltatások – client, edge, felhő, hálózat és intelligencia – alapjaira épülő új informatikai megoldásokban. Az elmúlt negyedév, valamint az elmúlt három év eredményei azt mutatják, hogy a Lenovo stratégiájának, erős vezetésének és rugalmas működésének kombinációja lehetővé teszi, hogy kilépjen az iparágat meghatározó ciklusból. Ez, valamint a kiváló minőségű és innovatív portfólió, az egyedülálló hibrid gyártási és ellátási lánc, a globális/lokális elv és képesség, valamint az egészséges likviditás együttesen további lehetőségeket teremt a fenntartható növekedéshez és a nyereségesség javításához.
Kapcsolódó cikkek
- Szabó Győző cosplayben buzdítja a hazai gémereket
- Takács István lesz a Continental országos kommunikációs vezetője
- Milliárdos eredmény és ambiciózus jövőkép a Deltától
- Új vezetők a NetLocknál
- Tarolt a Schneider Electric a B2B szektor befektetői kapcsolatait értékelő listáján
- Változások a Bosch Rexroth igazgatóságában
- Függetlenedik az Ingenico
- Ésik Róbert az EY partnereként segíti tovább a vállalatokat
- Az EY az Év Transzferár-tanácsadója Magyarországon
- A Bosch Rexroth az Elmo Motion Control felvásárlását tervezi