Megcélozta a kilencmilliárd dolláros globális piacot az Eaton
Ismét meghatározó mérföldkőhöz érkezett az Eaton, amely termékportfóliójában újonnan megjelent Tripp Lite brandjével tovább mélyíti piaci szerepét Európában, a Közel-Keleten és Afrikában. Az intelligens energiagazdálkodásra specializálódott vállalat az új termékcsalád kapcsán sikeres fejlesztéseket hajtott végre a decentralizált IT és az edge alkalmazások terén, ezzel még több megoldást kínálva a felügyelt szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatók és viszonteladók számára.
Az idén 100 éves Tripp Lite brand néhány hónappal ezelőtti felvásárlását követően Eaton – Tripp Lite Series néven forgalmazza portfóliójába újonnan bekerülő termékcsaládját az Eaton. A rackek, szekrények és csatlakoztatási kiegészítők beépítésével forgalmazott árucikkek nemcsak bővítik a vállalat termékpalettáját, de még több megoldást kínálnak a felügyelt szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatók és viszonteladók számára is. Az Eaton nagy reményeket fűz az új termékcsaládhoz, amelynek segítségével – különösen Európára, a Közel-Keletre, valamint Afrikára fókuszálva – tovább erősítheti meghatározó szerepét az energiainfrastruktúra, a konnektivitás és a perifériák alkotta szektor közel kilencmilliárd dolláros globális piacán.
„A Tripp Lite és az Eaton évek óta segít az ügyfeleknek eligazodni a gyorsan változó technológiai környezetben. Ez a fejlődés tovább folytatódik, és az Eaton a Tripp Lite felvásárlásának köszönhetően az informatikai szegmens forgalmazói számára az áramellátási termékek és tartozékok egyetlen forrásává válik” – nyilatkozta a témában Szontág Balázs, az Eaton Magyarország marketing menedzsere.
A Tripp Lite termékcsalád tökéletesen kiegészíti az Eaton eddigi termékválasztékát. Az eredmény a végfelhasználói vertikális piacok, a különböző méretű adatközpontok, valamint a növekvő e-kereskedelem előtt megnyíló lehetőségek széles körű támogatásának lehetősége az Edge-alkalmazások és a decentralizált hálózatok számára. Az Eaton kínálatában több ezer új termék között szerver rackek, tokozatok, kábelek és hálózati csatlakoztatási termékek, például dokkolóállomások, KVM-kapcsolók, valamint egyéb perifériák és tartozékok szerepelnek.
„Megfigyeltük, hogy a hibrid otthoni és irodai munkavégzés trendje hatalmas keresletet eredményezett a videokonferencia-rendszerek és az új típusú, sok csatlakozási lehetőséget igénylő tárgyalótermek iránt. Az újonnan kibővült portfóliónk egyben azt is jelenti, hogy támogatni tudjuk az informatikai forgalmazókat és viszonteladókat abban, hogy reagálni tudjanak erre a felkínálkozó lehetőségre” – tette hozzá Szontág Balázs.
Kapcsolódó cikkek
- Praktikus tippek optimalizált energiagazdálkodásra
- Egy szünetmentes sikertörténet
- Milyen tűzvédelmi kockázatot jelenthetnek a Covid-biztos épületek?
- Biztonság a tartalék áramforrásra csatlakoztatott kritikus „edge” környezetek számára
- Nyersanyaghiány és az ellátási lánc megszakadása – hogyan változik az elektromos iparág?
- Hogyan hozhat változást az energiatárolás egy decentralizált energiarendszerben?
- Az Eaton bemutatja a szünetmentes tápok új generációját
- Milyen technológiákkal lassíthatja a villamosenergiai szektor a globális felmelegedést?
- Az otthon termelt áram lenne a tökéletes alternatíva az energiafüggőségre?
- Az elektromos gyújtású lakástüzek megelőzése az Eaton megoldásával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.