Bajusszal és focival kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya
Ötödször tartották meg a „Movember – Bajusszal az egészségért” hónapot a Bridgestone tatabányai gyárában, és mivel a 2022-es futball világbajnokság kezdete is rendhagyó módon novemberre esik, izgalmas, labdarúgással kapcsolatos játékokkal hívták fel a figyelmet a szűrővizsgálatok és férfiegészség fontosságára.
„Az egészség telitalálat!” – így hangzik a Bridgestone Movember kampányának mottója. A tatabányai gyár idén a 2022-es, Quatarban rendezett foci VB apropóján futballhoz kapcsolódó játékokkal és aktivitásokkal hívta fel a figyelmet a rendszeres szűrővizsgálatok és a megelőzés fontosságára. A kampány célja minden évben az, hogy a dolgozókat játékosan, de mégis lényegre törően tájékoztassák a betegség valós veszélyeiről és növeljék a szűrővizsgálaton résztvevők számát.
Most, novemberben a kollégák online kvízekkel és játékos aktivitásokkal szállhattak harcba egy Bridgestone mezért és a VB hivatalos Adidas labdájáért. A futball jegyében a kihívást keresők egy speciális, kapusok és F1-es pilóták által használt reflexfal segítségével mérhették össze ügyességüket, a házi VB TippMix-en pedig a szerencséjüket.
A dolgozók részére biztosított tizenegy ingyenes szűrési alkalom fontosságát a Ments Manust Mozgalom tette tanulságossá prevenciós előadással az önvizsgálatról, és a tévhitekről. Segítségükre volt Bridget Stone, a márka hősnője, aki a meggyőzés erejével hatott a férfi kollégákra. Ahogy mindig, az érdeklődőknek most is volt lehetőségük feltenni a kérdéseiket.
„A gyár létszámát tekintve 70 százalékban férfiakból áll. Októberben, a B-Pink kampányunkkal a mellrák elleni küzdelemre, így a nőkre koncentráltunk, novemberben azonban megmutattuk, hogy a férfi kollégák is számíthatnak a támogatásunkra. Minden évben igyekszünk kreatív módon felhívni a figyelmet a rendszeres prosztatarákszűrés és az általános egészségmegőrzés fontosságára. Idén a kollégák a mindenki által szeretett futball jegyében mérhették össze ügyességüket és tudásukat. Úgy gondolom, nem csak a góloknak örülhetünk együtt a hónapban, hanem annak az összefogásnak is, amit a gyár dolgozói tanúsítottak az egészségük érdekében” – mondta Topolcsik Melinda ügyvezető igazgató.
A Bridgestone Tatabánya kiemelten fontosnak tartja dolgozói mentális és fizikai egészségének megóvását. Utóbbit például folyamatos, ingyenes szűrésekkel, oltásokkal erősítik, a lelki egészséget pedig tanácsadással, a családok támogatásával és színes programokkal támogatják.
Összefoglaló videó a kamányról:
Kapcsolódó cikkek
- Költségcsökkentés prémium teljesítménnyel
- Bridgestone Blizzak LM005 tesztgyőzelem az AUTO BILD Sportautó 2022-es téli gumiabroncstesztjén
- Páratlan teljesítmény nedves útfelületen
- A Bridgestone idén a négylábúakat támogatja munkatársai szavazatai alapján
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Versenypályára és a sebesség szerelmeseinek szánt új Bridgestone gumiabroncs
- Hidrogénüzemű járművek gumiabroncsait fejleszti a Bridgestone
- Integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást indít a Bridgestone
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.