Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon a fenntarthatóság iránti folyamatos elkötelezettségét állítja reflektorfénybe: a Better Life for All (Jobb élet mindenkinek) elnevezésű exkluzív kiállításon ESG-vízióját és legújabb, nagy hatással bíró innovációit mutatja be.
A Better Life for All zóna három különleges helyszínből – A bolygónkért, Az emberekért és az Elkötelezettségünk elnevezésű szekciókból – áll, amelyek részletes áttekintést nyújtanak az LG fenntarthatósági erőfeszítéseiről, beleértve a legfontosabb ESG-mérföldköveket, a jelenlegi kezdeményezéseket és a hosszú távú célokat. A kiállításon bemutatják az LG által első ízben kiírt LIFE'S GOOD AWARD négy döntős pályaművét is. Ezt az innovációs megmérettetést azért indította útjára a vállalat, hogy hírét vigye az LG Life's Good (Az élet jó) üzenetének, illetve támogassa azokat az innovátorokat, akik pozitív változást akarnak elérni az emberek és a bolygó érdekében.
Az LG ESG-programjának fő fókuszpontjai a Better Life for All zóna minden aspektusába beépültek. A kiállításon elérhető információs anyagokat a látássérültek számára Braille-írással látták el, illetve olyan magasságban helyezték el azokat, hogy a kerekesszékkel közlekedők is kényelmesen el tudják olvasni. A jelnyelvet jól beszélő segítők mellett egy LG CLOi GuideBot is a helyszínen lesz, amelyet digitális-humán jelnyelvi szolgáltatásokra programoztak. Mindemellett maga a zóna is környezetbarát anyagok felhasználásával épül.
Jobb élet mindenkinek: innovációk a fenntartható jövőért és a Jobb élet 2030 terv
A kiállítás A bolygóért elnevezésű része az LG különféle környezetvédelmi kezdeményezéseit mutatja be, amelyek közé az ún. fenntartható ciklusok létrehozása is tartozik. Ennek lényege, hogy a termék-életciklus minden egyes szakaszában a "zöld" szempontokat helyezik előtérbe, így például a használat utáni szakaszban az e-hulladék gyűjtését, ártalmatlanítását és újrafelhasználását. A bolygóért szekció azt is bemutatja a látogatók számára, hogy a vállalat Chilseo Újrahasznosítási Központjában miként használják fel az e-hulladékból kinyert anyagokat az LG új termékalkatrészeinek gyártásához. Szintén kiemelt helyett kapott a vállalat energiahatékony gyára, az LG Smart Park (Changwon, Dél-Korea), valamint az LG által kifejlesztett új technológia, amely az expandált polisztirol habokat (EPS) újrahasznosítva teszi környezetkímélőbbé a termékcsomagolást.
A kiállítás második, Az emberekért elnevezésű helyszíne az LG a termékek és szolgáltatások akadálymentes hozzáférhetőségért tett erőfeszítéseinek eredményeit mutatja be. Ezek közé tartozik a hang- és jelnyelvi útmutatókat tartalmazó felhasználói kézikönyvek kifejlesztése, valamint az akadálymentességi funkciók – például hangfelismerés, hangutasítás, valamint mozgásérzékelő szenzorok – beépítése az LG termékek széles palettájába. E szekcióban a látogatók megismerhetik az LG tévéken elérhető akadálymentességi lehetőségeket, a hangot szövegre konvertáló funkciótól kezdve a könnyen mozgatható és átméretezhető jelnyelvi képernyőig.
Az Elkötelezettségünk, vagyis a kiállítási zóna harmadik, egyben befejező szakasza a vállalat Jobb élet 2030 tervének célját, vagyis az LG fenntartható jövő megvalósítása iránti elkötelezettségét mutatja be. A társaság célja, hogy 2030-ra 50 százalékkal csökkentse a termékek gyártásából származó üvegházhatású gázok (ühg) kibocsátását a 2017-es szinthez képest, továbbá hét kulcsfontosságú termék esetében eladott egységenként 20 százalékkal mérsékelje a készülékek használatából származó ühg-emissziót, a 2020-as bázisévhez viszonyítva. A vállalat továbbá azt tervezi, hogy 2025-ig minden termékcsaládját akadálymentességi funkciókkal látja el, és 2030-ig minden LG termékhez hangos használati útmutatót és jelnyelvi videós kézikönyvet biztosít.
„Az LG-nél állandó kihívást jelent számunkra, hogy a "Better Life for All" (Jobb életet mindenkinek) víziójának megvalósítása érdekében még több erőfeszítést tegyünk" – mondta Lee Jeong-seok, az LG Electronics globális marketingközpontjának vezetője. „ESG-központú kiállításunk betekintést enged a CES látogatói számára azokba az értékekbe, elszántságba és elkötelezettségbe, amelyek fenntarthatósági utunkat fémjelzik, valamint azokba az innovatív technológiákba és gyakorlatokba, amelyeket egy jobb jövő érdekében fejlesztünk."
Kapcsolódó cikkek
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
- A nappali dísze lehet a festményszerű LG Posé televízió
- Már előrendelhető hazánkban az LG állítható íveltségű OLED tévéje
- Az LG 13 díjat gyűjtött be a nemzetközi dizájnversenyen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.