Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját

forrás: Prím Online, 2023. január 2. 13:23

Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon mutatja be LG SIGNATURE háztartásigép-termékcsaládjának második generációját. A kifinomult, időtlen dizájnnal és innovatív technológiákkal érkező termékek egy kényelmesebb, stílusosabb és fenntarthatóbb otthon kialakításához járulnak hozzá. Az érdeklődők a Las Vegas-i kiállításon az LG standjának SIGNATURE zónájában tekinthetik meg az új készülékeket.

Hét évvel a debütálása után az LG SIGNATURE termékcsalád ezúttal is újradefiniálja az ultra-prémium kategóriát, mégpedig azzal, hogy elegáns, rendkívül fejlett technológiai megoldásokkal megalkotott készülékeket, egyben lakberendezési megoldásokat kínál, amelyek új mércét állítanak fel a teljesítmény, a formatervezés és a felhasználói élmény terén. A készülékcsalád második generációja hű marad a márka filozófiájához és a kézműves termékekre jellemző kimagasló minőséghez, mindeközben azonban olyan egyedi funkciókkal és technológiákkal bővült, amelyek még nagyobb kényelmet kínálnak a felhasználóknak, az új színek, anyagok és készülékborítások pedig még elegánsabb és letisztultabb megjelenést kölcsönöznek az otthonoknak.

 

 

A CES-en kiállított modellek között van a vadonatúj LG SIGNATURE négyajtós franciaajtós hűtőszekrény Dual InstaView ajtóval, egy mosó- és szárítógép páros 7 collos LCD-érintőképernyővel, egy, a sütő fölött elhelyezhető mikrohullámú sütő okos InstaView ajtóval, valamint egy dupla kapacitású sütő beépített kamerákkal, valamint automatikus idő- és hőmérsékletbeállítási funkcióval. A kiállításon megtekinthető LG SIGNATURE termékek között szerepel továbbá egy légkondicionáló, egy légtisztító készülék, egy OLED televízió, valamint egy borhűtő is.

A berendezett nappaliból, mosóhelyiségből és konyhából álló LG SIGNATURE kiállítási zónát az olasz Molteni&C dizájner bútormárkával együttműködésben tervezte meg a vállalat. Az együttműködésnek köszönhetően az LG SIGNATURE termékcsalád kifinomult formatervezésű, fejlett technológiai megoldásokkal felszerelt termékeit a Molteni&C lenyűgöző bútordarabjai egészítik ki a stílusosan berendezett helyiségekben.

„A második generációs LG SIGNATURE készülékek egy intelligens, fenntartható és luxusminőségű otthon megteremtéséhez járulnak hozzá exkluzív technológiáink, számos fejlett, a kényelmet és hatékonyságot szolgáló funkciójuk, valamint gyönyörű, modern megjelenésük révén" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01