Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon izgalmas, új, választható színopciót mutat be úttörő jelentőségű MoodUP hűtőszekrényéhez, amely így még inkább személyre szabott élményt kínál. Az LG a világhírű Pantone Intézettel együttműködve egészítette ki változtatható színű készülékének palettáját a Viva Magentával, amely egyúttal a Pantone 2023-as év színe is. Az erőteljes bíborvörös árnyalat izgalmas, drámai megjelenést kölcsönöz a belső tereknek, felélénkítve vibrálásával bármely enteriőrt.
A 2022-es berlini IFA kiállításon a MoodUP hűtőszekrény gazdag és dinamikus színek széles választékával mutatkozott be: a felhasználók a változtatható színekkel bármikor könnyen felfrissíthetik konyhájuk hangulatát, megjelenését. Az LG és a Pantone Intézet szoros együttműködésének köszönhetően a most érkező új, stílusos Viva Magenta színnel a hűtőszekrény felső ajtópanelje immár összesen 23 elegáns színben képes pompázni. A négyajtós, franciaajtós kialakítású modell színeit tulajdonosaik kedvük szerint állíthatják össze – több mint 190 000 lehetséges színkombináció közül választhatnak.
A színek – köztük akár az új Viva Magenta – az intuitív LG ThinQ alkalmazás segítségével könnyedén kiválaszthatók és beállíthatók. Mindez azt jelenti, hogy az LG innovatív konyhai megoldása a LED-es, színváltós ajtópanelek alkalmazásával lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a saját ízlésük szerint változtassák hűtőszekrényük kinézetét a külső elemek fizikai cseréjével járó bosszúság és költségek nélkül.
Amennyiben a felhasználók hagyományosabb konyhai megjelenésre vágynak, bármikor kikapcsolhatják a MoodUP hűtőszekrény LED-es ajtópaneljeit: ilyenkor a Lux szürke és Lux fehér színek kombinációját élvezhetik. Ez az időtlen és visszafogott, tiszta és hűvös hatású kombináció, amely a különböző színű kövek természetes, finom kontrasztját idézi, bármilyen stílusú konyhához illeszkedik.
„Az, hogy 2023-ban az év Pantone színével, a Viva Magentával egészül ki a MoodUP hűtőszekrény színkínálata, tökéletesen szemlélteti az LG innovatív ThinQ UP készülékeinek kényelmes testreszabhatóságát" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.