Sorban negyedik éve a „Bajnokok” között a Schneider Electric
Sorban negyedik éve érdemelte ki a „Bajnok” minősítést a Canalys „Channel Leadership Matrix” elemzésében a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat.
A Canalys kutatócég a Schneider Electric-et az EMEA térség (Európa, Közel-Kelet, Afrika) vállalkozásai között értékelte „Channel Leadership” (értékesítési csatorna vezető) Bajnoknak a partnerprogramok folyamatos fejlesztése, a meglévő partnerbázis 20 százalékos növelése és a fenntarthatósági törekvések területén elért vezető szerepe miatt. A Canalys szerint a "Bajnokok" az év során iparági társaikhoz képest a legkiválóbban menedzselték az értékesítési láncukat, miközben éves összevetésben saját teljesítményükön is javítottak.
A gyártókat a Canalys Candefero Vendor Benchmarkban részt vevő csatornapartnerek és a kutatócég elemzői egyaránt értékelték. A Schneider Electric kilenc másik gyártó – köztük a Dell Technologies, a HPE és a NetApp – mellett érdemelte ki a "Bajnok" címet.
2022 júniusában a Schneider Electric elindította új mySchneider IT Partner Programjának első fázisát, amely egyszerűsített programstruktúrával és az adatközpontok, IT-megoldások, szoftverek és szolgáltatások széles kínálatával támogatja az IT-csatornapartnereket. A program új értékesítési eszközök, képzések és képesítési lehetőségek széles választékát biztosítja a partnerek számára, és számos előnnyel jár azon cégek számára is, amelyek egyes szakterületekre specializálódnak.
"A Schneider Electric „Bajnok” értékelése a csatornapartnerei iránti elkötelezettségét, valamint a programjai, eszközei és támogató kezdeményezéseinek folyamatos fejlesztését tükrözi. Az értékesítési lánc szereplői nagyra értékelik a társaság ügyfélmenedzsmentjének erejét, de a technikai támogatást is, hiszen aktívan törekszik arra, hogy növelje a partnereinek nyújtott szolgáltatások és szoftverek körét" – mondta el Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője.
A Schneider Electric másik kulcsfontosságú megkülönböztető jegye a fenntarthatóságban rejlik. "A Schneider Electric jó pozícióban van ahhoz, hogy segítse partnereit az ügyfelek fenntarthatósági törekvéseinek előmozdításában" – folytatta Edwards. "Ez magában foglalja a fenntarthatósági szolgáltatások olyan kínálatának kialakítását, amelyet a partnerek a végfelhasználókhoz vihetnek, valamint a támogatást ahhoz, hogy ők maguk is fenntarthatóbbá válhassanak."
"Nagy örömünkre szolgál, hogy immár negyedik éve zsinórban nyertük el a „Bajnok” címet, és szeretnék köszönetet mondani mind a partnereknek, mind az elemzőknek, akik támogattak minket. A jövő évre előretekintve azt gondoljuk, hogy a fenntarthatóság létfontosságú lesz partnereink üzleti modelljében, és a Schneider Electric elkötelezett amellett, hogy támogassa őket azokkal az eszközökkel, képzésekkel és megoldásokkal, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy fenntartható partneri ökoszisztémát építsenek ki, és segítsék ügyfeleiket a nettó zéró kibocsátás elérésében" – hangsúlyozta David Terry, a Schneider Electric európai IT értékesítési csatornákért felelős alelnöke.
Ha többet szeretne megtudni az új mySchneider IT Solution Provider Partner Programról, látogasson el a program weboldalára.
Kapcsolódó cikkek
- 2023-ban is folytatja fejlesztéseit Magyarországon a Schneider Electric
- A Schneider Electric innovációjával zöldít a Renault
- Szegregátumban élő fiatalok fejlesztését támogatja a Schneider Electric
- Így vált e-autókra a Schneider Electric
- Új megoldásokat mutatott be az Enlit 2022-n a Schneider Electric
- Egy klubban az Intel, a Samsung és a Schneider Electric
- A sokszínűség, egyenlőség és az elfogadás népszerűsítéséért kapott elismerést a Schneider Electric
- 500 millió eurós tőkealap segít a klímavédelemmel és ipari technológiával foglalkozó startupoknak
- A Schneider Electric megoldásaival takarékoskodik a CLAAS
- Kiterjesztett valósággal segíti az ipari digitalizációt két világcég