Történetének legnagyobb árbevételét érte el az LG Electronics 2022-ben
Az LG Electronics (LG) 2022-ben az egy évvel korábbit 12,9 százalékkal meghaladó, 83,5 ezer milliárd von konszolidált árbevétel mellett 3,6 ezer milliárd von üzemi nyereséget ért el.
Az árbevétel most először lépte át a 80 ezer milliárd vonos határt, egyben a vállalat történetének legmagasabb értékét jelenti. A rekordnagyságú forgalom az erős alapokon nyugvó folyamatos növekedésnek köszönhető, miközben az egész éves nyereségességet a kihívásokkal teli globális gazdasági körülmények befolyásolták.
A vállalat 2022-es bevételnövekedésének motorját a prémium kategóriás háztartási gépek és az autóalkatrészek iránti erős kereslet jelentette. A háztartásigép-üzletág immár a hetedik egymást követő évben mutatott jelentős év/év növekedést, a járműalkatrész-üzletág 2022-es pozitív fordulata pedig az autóiparban bekövetkezett folyamatos javulást tükrözte, ezzel pedig e részleg hozzájárulása most először haladta meg az LG teljes bevételének 10 százalékát.
Kapcsolódó cikkek
- Rangos elismerést nyert el az LG ultramodern amerikai háztartásigép-gyára
- Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját
- Az LG legújabb gaming monitora lett a 2023-as LEC hivatalos kijelzője
- Több mint 220 elismerést kaptak az LG innovációi
- Mostantól egy helyről érhetők el a gaming alkalmazások az LG tévéken
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
- Az LG 2023-as OLED tévéi a felhasználói élményt és az otthoni szórakozást is új szintre emelik
- Még stílusosabb és erősebb lett az LG gram termékcsalád
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.