A Samsung Electronics bemutatta a legújabb üzleti kijelzőit az ISE 2023 kiállításon
A Samsung Electronics a fenntartható digitális üzleti kijelzők jövőjét mutatta be a 2023-as barcelonai ISE-n (Integrated Systems Europe), a világ egyik vezető AV és rendszerintegrációs kiállításán. A vállalat az új technológiák mellett az új környezetvédelmi stratégiája által vezérelt környezettudatosságra törekvő megoldásokat is felvonultatta a látogatóknak.
A környezettudatosságra törekvő üzleti kijelző rendszerekhez szükséges technológiák
Az idei ISE-n a Samsung bemutatta a 2022 szeptemberében bejelentett új környezetvédelmi stratégiáján alapuló fenntarthatósági kezdeményezéseit. A látogatók megtapasztalhatták, hogyan kelnek életre a Samsung környezetvédelmi elképzelései az üzleti kijelzőkben alkalmazott környezettudatos technológiákkal. Ezek a technológiák a termék életciklusának öt szakaszán – beszerzés, gyártás, forgalmazás, felhasználás és újrahasznosítás – alapulnak.
A Samsung 2023-as intelligens Signage termékei (QHC, QMC, QBC) 28,5 mm-es vastagságukkal körülbelül 40%-kal vékonyabbak a korábbi modelleknél. Ezáltal a gyártás után a logisztikához szükséges szállítási konténerek száma több mint 20%-kal* csökkenthető a korábbi modellhez képest. Ezenkívül az intelligens kijelzők támogatják a képernyő fényerejének automatikus beállítását a környező fényviszonyokra reagáló megvilágításérzékelő alkalmazásával, ami segíthet a felhasználóknak az energiafogyasztás automatikus optimalizálásában.
A Samsung felhőalapú MagicINFO megoldása továbbfejleszti a távmenedzsmentet, és segít egyszerre több üzleti kijelző és a különböző tartalmak hatékony kezelésében. A Távoli Menedzsment funkció segítségével a felhasználók egyszerűen nyomon követhetik a csatlakoztatott eszközök számát, típusát és hibáját, könnyen kezelhetik a különböző eszközöket, valamint távolról vezérelhetik az olyan beállításokat, mint a képernyő fényereje. Emellett ez a megoldás egyéb funkciókat is kínál majd, többek között az eszközök állapotdiagnosztikáját, amely tájékoztatja a felhasználókat a kábelcsatlakozással, az eszköz hőmérsékletével és a hálózati zavarokkal kapcsolatos problémákról.
A Samsung az ISE 2023 kiállításon felfedte a hamarosan megjelenő felhőalapú signage platformját, ami energiatakarékos megoldások széles skáláját kínálja majd, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy kezeljék és csökkentsék energiafelhasználásukat. Az új megoldások közé tartozik a valós idejű energiafogyasztás-felügyelet, a fényerősség időzített ütemezése, a fényerő távoli beállítása és az automatikus eszközkezelés. Ez az átfogó platform integrálja és összekapcsolja az LCD-signage-okat, a LED-signage megoldásokat és a B2B TV-ket, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt nyújtson.
Bemutatkoznak az új 2023-as kültéri üzleti kijelzők
A Samsung az ISE 2023 kiállításon új signage termékeket jelentett be. Először is, a vállalat bemutatta a 2023-as kültéri LED-signage modelleket (modellnév: XHB sorozat), amelyeket a sport szektor számára és nevezetességek környékére terveztek.
Az XHB sorozat négy modellben lesz elérhető: P6 (6 mm-es pixelosztás), P8, P10 és P16, amelyek mindegyike elképesztő, 8000 nites maximális fényerősségre képes, miközben tiszta és lenyűgöző képminőséget produkál – akár napfényben is. Továbbá az XHB szabványosított moduláris kivitelezése rugalmas tervezést és telepítést kínál, beleértve a konkáv (maximum 2500R görbület), konvex, S alakú, fascia és 90 °L típusú modulokat.
A korábbi modellhez képest kétszer vékonyabb kialakítással az XHB sorozat zökkenőmentesen telepíthető, és a telepítési idő is több mint felére csökkent, ami a nagyobb kényelmet szolgálja. A jobb energiahatékonyságnak köszönhetően az XHB több mint 15%-kal csökkenti az energiafogyasztást elődjéhez képest, így évente körülbelül 2 492 tonna CO2-kibocsátást csökkenthet, ami körülbelül 290 000 30 éves fenyőfa által egy év alatt megkötött CO2 mennyiségének felel meg**.
Az XHB sorozat az ISE 2023-at követően lesz megrendelhető, az első modellek közül néhányat már a 2023-as szezon előtt elektronikus eredményjelzőként telepítettek a világszerte elismert amerikai baseballcsapatok, a New York Mets és a világbajnok Houston Astros hazai stadionjaiba.
Végül a Samsung egy kisméretű, 24 hüvelykes kültéri kijelzőt (modellnév: OH24B) vezet be az elektromos járművek (EV) töltő piacára. Mivel az EV-k iránti kereslet folyamatosan növekszik, fontos olyan megoldásokat kínálni, amelyek lehetővé teszik az összekapcsolt, élvezetesebb töltési élményt, és értékesítési lehetőségeket biztosítanak a vállalkozások és a kiskereskedők számára.
A kültéri üzleti kijelzők a legkülönfélébb körülmények között mind tartósság, mind kültéri láthatóság tekintetében jól teljesítenek. Ezt a nagyfokú ellenálló képességet és sokoldalúságot az 1500 nit csúcsfényerő és a keskeny, fém kialakítás, valamint a víz-, por- és folyadékállóság (IP66, Bemenet védelem) és az IK-10 szintű üvegvédelem biztosítja. A Samsung a gyártás során magas hőmérsékletű, merev folyadékkristályos panelt is alkalmaz, hogy még erős napsütés esetén is megfelelő tartósságot biztosítson a kijelzőnek. A vállalat a kijelző mellett eltávolítható Wi-Fi/Bluetooth tartozékokat kínál, amelyekkel a telepítési körülmények alapján optimalizálható a vételi sebesség.
Az új Kiosk és a Flip Pro exkluzív megoldásai fokozott eszközkompatibilitást biztosítanak
A Samsung bejelentette legújabb modelljét, a „Samsung Kiosk” Windows változatát (modellnév: KMC-W) is. A meglévő Tizen (OS) operációs rendszert működtető modell mellett a „Samsung Kiosk” Windows verziója kompatibilis a Windows 10 IoT Enterprise OS operációs rendszerrel, ezzel bővítve az ügyfelek választási lehetőségeit.
Ez az új Kiosk a 11. generációs Intel Core processzort alkalmazza. 8 GB DRAM-mal és 256 GB SSD-vel felszerelve, gyors feldolgozási sebességet és bőséges tárhelyet biztosít, ezzel megfelelve a gyorsan fejlődő iparági igényeknek az egészségügy, a vendéglátás és a kiskereskedelem világában.
A vállalat egy új, kizárólag a Samsung Flip számára készült megoldást is bemutatott, amely megfelel mind az oktatók, mind a vállalkozások igényeinek, így egyszerre több eszközhöz is kapcsolódhatnak. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a PC-n lévő tartalmakat vagy alkalmazásokat áttegyék a Flipre a készülékek összekapcsolásával. A felhasználók a PC-jükről tartalmakat másolhatnak át Flipre, és valós időben megoszthatják azokat, illetve a Flipen bele is írhatnak. Az új megoldás javítja a távmunka lehetőségeit, és zökkenőmentes munkakörnyezetet biztosít azáltal, hogy a felhasználók optimalizálhatják és kihasználhatják a képernyő lehetőségeit más eszközök képernyőjéhez való kapcsolódáshoz.
____________________
* A 40 láb méretű konténerenként csomagolt eszközök száma alapján. A beltéri intelligens üzleti kijelzők éves értékesítési volumene alapján 2022-ben.
** Az XHB szén-dioxid-kibocsátásának mennyiségét összehasonlították elődjével (XPR) a 2022-es eladások alapján.
Az XHB éves szén-dioxid-kibocsátását a Carbon Footprint Calculator (https://www.kcen.kr/tanso/intro.green) segítségével számították ki 2023. január 16-án. (nagyfeszültség, nyár).
Az XHB faültetéssel egyenértékű szén-dioxid-csökkentő hatását a The Average Amount of Carbon Absorbed by Forest Trees Devised by National Institute of Forest Science, Korea (ver. 1.2) alapján számították ki 2019 júliusában.
Kapcsolódó cikkek
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- Fejlesztések a kijelzőtechnológiában
- A Samsung smart termékei egy okosabb életért
- Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
- Érkezik a Samsung első mini-LED technológiával felszerelt gaming monitorja
- Bemutatkoznak a kijelzőtechnológia következő generációjának éllovasai
- Új modellekkel bővül a Samsung Smart Monitor kínálata
- A d’strict design stúdióval közösen tervez izgalmas SMART signage tartalmakat a Samsung
- Látványos Samsung kijelzőinnovációk az ISE 2020 kiállításon
- A Samsung ultramodern LED kijelzői díszítik a Times Square-t
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.