Summit - varázslatos megoldás
A webes technológiák Syncom rendszeren belüli alkalmazása tette lehetővé, hogy a belső és külső üzleti folyamatokat a vállalat interneten és intraneten keresztül működtesse és irányítsa. Az interneten végezheti a vállalat a termékértékesítést (SYNeCOM), ajánlatokat adhat és fogadhat, tarthatja az ügyfélkapcsolatokat. Az intraneten keresztül egy belső, zárt webfelületen tekinthetők meg és kérdezhetők le a termelésre és a gazdálkodásra vonatkozó vezetői információk.
A nagyvállalatok felé történő fordulás eredményeként olyan nagy projekteket valósítottunk meg, mint a Repülőtéri Duty Free teljes körű pénztárgépes kereskedelmi, készletgazdálkodási, valamint pénzügyi számviteli rendszerét. A Kunság Volán Rt. részére egy konzorcium tagjaként a Humánerőforrás rendszerünket szállítottuk. Szintén a Humánerőforrás rendszert vásárolta meg a MIZO-Baranyatej Rt. A Szeged Szoftver Kft.-vel együtt szállítottuk a pomázi Hungagent és Hard Technik Szerszám-nagykereskedelmi Rt. vállalatirányítási rendszerét. És ez csak néhány a számos nagyvállalati, államigazgatási referencia közül.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával