Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése

forrás Prim Online, 2006. november 13. 14:05
Az Oracle előzetes bemutatót tartott az Oracle E-Business Suite legújabb, 12-es verziójáról, amelynek központjában az üzletmenet globális kezelése áll. Az újítások átfogó gondolkodásmódot és munkaszervezést biztosítanak a hatékonyabb döntéshozatalhoz és a versenyképesség növeléséhez. A közeljövőben megjelenő 12-es verzió megújult, korszerű felhasználói felülettel és több ezer ágazatközi funkcióval rendelkezik, amelyek a vállalatirányítási rendszertől kezdve az ügyfélkapcsolat-kezelésen át egészen a szállítóilánc-kezelésig számtalan területet ölelnek át.
Az ügyfelek, szállítók, az üzleti partnerek és a vállalat működésének egységes, áttekintő megjelenítése révén megalapozottabb döntések hozhatók. Az új verzió a döntéshozatalt olyan lehetőségekkel teszi hatékonyabbá, amelyekkel több régióra és szervezeti osztályra épülő rendszerek információi is begyűjthetők. A tervezett funkciók között az alábbiakat jelentette be az Oracle:

Oracle Profitability Manager, amellyel a felhasználók részletesebb nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat végezhetnek bármilyen mérőszámra vonatkozóan, beleértve a termékeket, az értékesítési csatornákat és a piaci szegmenseket, sőt akár az egyes ügyfelek szintjét is.
Az Oracle Strategic Network Optimization segítségével a felhasználók folyamatosan kiértékelhetik a vállalat globális szállítói láncát befolyásoló döntések költség- és bevételvonzatát.
Az Oracle Projects Portfolio Analysis a szcenárió analízis módszerével teszi lehetővé nemzetközi projektek kiválasztását, finanszírozását és rangsorolását.

Globális munkavégzés - fokozódó versenyképesség

Sok cégnek kell szembesülnie olyan összetett problémával, amit a több részlegből álló vállalati szervezetet működtetése jelent, mivel ezek számos üzemeltetési egységből vagy nemzetközi régióból állnak. Az E-Business Suite 12 olyan új funkciót is tartalmaz, amely több üzleti egységre kiterjedő folyamatok kezelését teszi lehetővé. Az Oracle Pénzügyi Alkalmazások egyik tervezett funkciója például egyetlen tranzakcióval több számviteli bejegyzés létrehozását teszi lehetővé a helyi és a vállalati szintű GAAP szerinti számításokhoz. Így a multinacionális cégek egyetlen adattárból egyszerűbben konszolidálhatják üzleti adataikat és készíthetik el kimutatásaikat. Emellett az Oracle Compensation Workbench a tervek szerint azt is biztosítja, hogy a munkavállalók valamennyi javadalmazási formái egyetlen helyen jeleníthetők meg az alkalmazottak földrajzi elhelyezkedésétől és szervezeti helyétől függetlenül.

Átfogó irányítás a költségek csökkentése és a teljesítmény fokozása érdekében

Korábban jelentős időt és erőfeszítést emésztett fel a különböző működési egységekre vagy földrajzi területekre kiterjedő alkalmazások bevezetése illetve felügyelete. Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé egyszersmind olcsóbbá teszi az új alkalmazások bevezetését, felügyeletét és bővítését. A tervekben a következő kulcsterületek szerepelnek:

A hatósági és törvényi előírások betartása – Az E-Business Suite 12 egységes környezetet biztosít a számviteli üzleti szabályok felülvizsgálatához és auditálásához. Ezáltal a felhasználók globális szinten felügyelhetik a megfelelőséget az üzleti szabályok egy központi adattárának segítségével.

Egyszerűbb kezelhetőség – Az új verzió a korábbi változatok és az újonnan beszerzett termékek legjobban bevált gyakorlatát felhasználva egyszerű kezelhetőséget biztosít.

Globális alkalmazásfelügyelet – Az E-Business Suite 12 tartalmazza az Oracle Enterprise Manager 10g-be előzetesen már beépített felügyeleti funkciókat, így az ügyfelek maximálisan kihasználhatják meglévő vállalati alkalmazásaik képességeit.

Átfogó integrációs lehetőségek – Az E-Business Suite 12 a korábbiaknál is fejlettebb támogatást biztosít az Oracle alkalmazások és más gyártók alkalmazásainak együttműködéséhez. Az új verzióban egy olyan webszolgáltatási adattár is helyet kapott, amely katalogizálja az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttesben található több száz szolgáltatást.

Ágazatspecifikus folyamatok

Az Oracle tovább szélesítette a támogatott adaptálható, ágazatspecifikus üzleti folyamatok körét. Az Oracle E-Business Suite 12 tervezett funkciói közé tartoznak az alábbiak:

Kommunikáció – Az Oracle Order Management támogatást biztosít az ügyfélszolgálatok folyamatos karbantartásához, beleértve a szolgáltatások újrakonfigurálását, frissítését, szűkítését, felfüggesztését, újraindítását vagy lezárását.

Magas színvonalú technológia, kiváló gyártásminőség – A japán és kínai hatósági és törvényi előírások betartása érdekében az Oracle Financial Management támogatja a díj alapú Shikyu és Golden Tax rendszereket. Az Oracle Shop Floor Management támogatja a tömeges és sorozatszám alapján ellenőrzött összeszerelési műveleteket illetve az értékesítési rendelésfoglalásokat a tömegtermelést végző vállalatok esetében. Emellett a gyártáskivitelezési rendszerek (MES) funkcióit is segíti a támogató tevékenységet ellátó, diszkrét rendszerű gyártást végző vállalatoknál.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55