Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
Oracle Profitability Manager, amellyel a felhasználók részletesebb nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat végezhetnek bármilyen mérőszámra vonatkozóan, beleértve a termékeket, az értékesítési csatornákat és a piaci szegmenseket, sőt akár az egyes ügyfelek szintjét is.
Az Oracle Strategic Network Optimization segítségével a felhasználók folyamatosan kiértékelhetik a vállalat globális szállítói láncát befolyásoló döntések költség- és bevételvonzatát.
Az Oracle Projects Portfolio Analysis a szcenárió analízis módszerével teszi lehetővé nemzetközi projektek kiválasztását, finanszírozását és rangsorolását.
Globális munkavégzés - fokozódó versenyképesség
Sok cégnek kell szembesülnie olyan összetett problémával, amit a több részlegből álló vállalati szervezetet működtetése jelent, mivel ezek számos üzemeltetési egységből vagy nemzetközi régióból állnak. Az E-Business Suite 12 olyan új funkciót is tartalmaz, amely több üzleti egységre kiterjedő folyamatok kezelését teszi lehetővé. Az Oracle Pénzügyi Alkalmazások egyik tervezett funkciója például egyetlen tranzakcióval több számviteli bejegyzés létrehozását teszi lehetővé a helyi és a vállalati szintű GAAP szerinti számításokhoz. Így a multinacionális cégek egyetlen adattárból egyszerűbben konszolidálhatják üzleti adataikat és készíthetik el kimutatásaikat. Emellett az Oracle Compensation Workbench a tervek szerint azt is biztosítja, hogy a munkavállalók valamennyi javadalmazási formái egyetlen helyen jeleníthetők meg az alkalmazottak földrajzi elhelyezkedésétől és szervezeti helyétől függetlenül.
Átfogó irányítás a költségek csökkentése és a teljesítmény fokozása érdekében
Korábban jelentős időt és erőfeszítést emésztett fel a különböző működési egységekre vagy földrajzi területekre kiterjedő alkalmazások bevezetése illetve felügyelete. Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé egyszersmind olcsóbbá teszi az új alkalmazások bevezetését, felügyeletét és bővítését. A tervekben a következő kulcsterületek szerepelnek:
A hatósági és törvényi előírások betartása – Az E-Business Suite 12 egységes környezetet biztosít a számviteli üzleti szabályok felülvizsgálatához és auditálásához. Ezáltal a felhasználók globális szinten felügyelhetik a megfelelőséget az üzleti szabályok egy központi adattárának segítségével.
Egyszerűbb kezelhetőség – Az új verzió a korábbi változatok és az újonnan beszerzett termékek legjobban bevált gyakorlatát felhasználva egyszerű kezelhetőséget biztosít.
Globális alkalmazásfelügyelet – Az E-Business Suite 12 tartalmazza az Oracle Enterprise Manager 10g-be előzetesen már beépített felügyeleti funkciókat, így az ügyfelek maximálisan kihasználhatják meglévő vállalati alkalmazásaik képességeit.
Átfogó integrációs lehetőségek – Az E-Business Suite 12 a korábbiaknál is fejlettebb támogatást biztosít az Oracle alkalmazások és más gyártók alkalmazásainak együttműködéséhez. Az új verzióban egy olyan webszolgáltatási adattár is helyet kapott, amely katalogizálja az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttesben található több száz szolgáltatást.
Ágazatspecifikus folyamatok
Az Oracle tovább szélesítette a támogatott adaptálható, ágazatspecifikus üzleti folyamatok körét. Az Oracle E-Business Suite 12 tervezett funkciói közé tartoznak az alábbiak:
Kommunikáció – Az Oracle Order Management támogatást biztosít az ügyfélszolgálatok folyamatos karbantartásához, beleértve a szolgáltatások újrakonfigurálását, frissítését, szűkítését, felfüggesztését, újraindítását vagy lezárását.
Magas színvonalú technológia, kiváló gyártásminőség – A japán és kínai hatósági és törvényi előírások betartása érdekében az Oracle Financial Management támogatja a díj alapú Shikyu és Golden Tax rendszereket. Az Oracle Shop Floor Management támogatja a tömeges és sorozatszám alapján ellenőrzött összeszerelési műveleteket illetve az értékesítési rendelésfoglalásokat a tömegtermelést végző vállalatok esetében. Emellett a gyártáskivitelezési rendszerek (MES) funkcióit is segíti a támogató tevékenységet ellátó, diszkrét rendszerű gyártást végző vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Oracle: Egyszerre öt nagy üzleti szoftvercsaládja új verziója
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.