A Sony megduplázza a PlayStation2 gyártását
A február 18-ig tartó időszakban összesen 8,2 millió kelt el a játékgépből, ebből 4,38 millió jutott Japánba, 2,1 millió Amerikába, és 1,68 millió Európában talált gazdára. A vállalat nem szűkölködik a fejlesztési tervekben, az NTT DoCoMo révén mobiltelefonnal is össze akarják kötni a PS2-t, áprilisban pedig Check-i TV néven olyan szolgáltatást kívánnak indítani, ahol a PS2-rajongók interaktív beszélgetésben vehetnének részt, mozi- és szórakoztatóipari cikkeket olvashatnának, és értesülhetnének a legújabb PS2-hírekről. Tervezik egy új DNA-S (Dynamic Network Authentication System) rendszer bevezetését, melyet minden PS2 programba beépítenének, és ezzel megakadályozhatnák az illegális játékprogram másolást. A DNA-S egyedi gyártási számot tartalmaz, mely együttműködik a gép beépített azonosító rendszerével.
Kapcsolódó cikkek
- Az árcsökkentés óta 135%-kal több PS3 fogyott Amerikában
- Szeptemberre érkezik az olcsóbb és vékonyabb Sony PSP
- Japánban is rosszul teljesít a PlayStation3
- Digitális tévézésre is alkalmassá tették a Sony PSP-t
- A Sony is a CMOS iparba fektet
- Szlovákia - 1700 új munkahelyet teremtenek a monitorgyárak
- PlayStation 3 Európa: 170 eurót meghaladó ajándék a konzolhoz
- A Sony új PSP-t dob piacra
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Mától olcsóbb a PlayStation 3