Binance: a válogatott focista, Szalai Attila is beszáll a kripto-edukációba
Szalai Attila, a magyar labdarúgó-válogatott védője és Gál Roland, az egyik legismertebb magyar kriptotartalom-gyártó ezentúl márkanagykövetként működik együtt a Binance-szel – jelentette be a világ legnagyobb kriptotőzsdéje.
A magyar labdarúgó-válogatott és a Fenerbahce sztárvédője, Szalai Attila, illetve a Youtube-on tízezres követőtáborral rendelkező kripto-influencer, Gál Roland mostantól együttműködik a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének számító Binance-szel a digitális fizetőeszközzel kapcsolatos edukációban. A sportoló és a kriptotartalom-gyártó a következő hónapokban közösen osztja meg tapasztalatait a kriptovilággal kapcsolatban a social felületeken. Közös és egyéni tartalmak is várhatók, többek között megmutatják, hogy miként lesz egy profi focistából profi kriptós. Amellett, hogy témába vágó videókat, posztokat osztanak meg, interaktív kérdezz-felelek, nyereményjáték és más exkluzív tartalom is várható.
A nagykövetek célja, hogy bizonyítsák: a kripto nem csak a pénzügyi kérdésekkel hivatásszerűen foglalkozók számára kínál lehetőségeket – a megfelelő tartalmak fogyasztásával, tanulással, utánajárással tiszta képet kaphatnak az emberek arról, hogyan működik az az ökoszisztéma, ami egyre több témát szolgáltat a laikusok számára is. Fontosnak tartják az edukációt, és hogy ezáltal új kapuk nyíljanak meg azok előtt, akik kíváncsiak a Web3 és a blokklánc világára.
„Az idő előrehaladtával egyre nagyobb lesz az igény a kriptovalutákra, egyre inkább részéve válnak az emberek mindennapjainak. Például egy magyar válogatott meccsre NFT-vel is mehetünk majd, ami kizárja a hamisítás és jegyüzérkedés lehetőséget. Aztán ugyanezen a meccsen Szalai Attila vághat egy akkora gólt, hogy idén Puskás-díjat kap érte, ebből pedig létre lehet hozni egy NFT-kollekciót. Ez egyből nagyobb értékkel bír majd a gyűjtők körében, és lehet vele tovább kereskedni” – mondta Gál Roland.
Hozzátette, a Binance a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, ami egyben a leginkább a felhasználót a középpontba helyező márka. Megfontolt, aktív és összetartó közösséggel rendelkezik, ahol az a fontos, hogy a végfelhasználó, aki talán most veszi meg élete első kriptóját, a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben és legbiztonságosabban tudjon vásárolni. A jó termék azonban nem elég, az embereket edukálni is kell.
A foci és a kriptovilág kapcsolata nem újkeletű. A tavalyi labdarúgó-világbajnokság alatt limitált kiadású NFT-k, csapatokhoz kötött szurkolói tokenek és speciális nyereményjátékok tartották lázban a kriptoközösséget, a trendbe természetesen a Binance is beszállt. A cég korábban több világhírű klubbal lépett stratégiai együttműködésre, például az olasz S.S. Lazióval, a portugál FC Portóval vagy a brazil Santos FC-vel. Cristiano Ronaldo pedig a Binance-szel közösen speciális NFT-kollekciót indított el tavaly novemberben.
„Platformunk célja, hogy szerte a világon növelje a pénzügyi szabadságot az emberek számára. A Binance mindenkinek elérhetővé teszi a kriptót azáltal, hogy széleskörű pénzügyi eszközökhöz biztosít hozzáférést egy növekvő hálózaton keresztül. Közben pedig garantáljuk a legalacsonyabb díjakat a tőzsdék között. Hiszünk abban, hogy a kripto nagyobb gazdasági függetlenséget adhat az egyéneknek” – közölte a Binance.
Kapcsolódó cikkek
- Franciaországban már kriptovalutával is fizethetünk az üzletekben
- Bizalom, átláthatóság, edukáció: ezek a Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének iparági irányelvei
- Évet értékelt a Binance: már 128 millióan használják a világ legnagyobb kriptotőzsdéjét
- Biztonság: ezt várják el a magyarok a kriptovalutáktól
- Iparági előrejelzések 2023-ra
- A Binance 1 milliárd dollár értékűre növelte biztonságos eszközalapját
- Egy igazán környezetbarát kriptovaluta: LiveGreen Coin (LGC)
- Már nincs messze, hogy kriptovalutában kapjuk a jutalompontokat
- Budapesten nyílt meg a régió első kripto bemutatóterme
- Imádják a VizslaSwapot: napi átlag 300 millió forint értékben kereskednek a magyar decentralizált kriptotőzsdén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.