K&H: több mint 250 százalékos többlet az okoseszközös megoldásoknál
Látványos növekedéssel zárták a múlt évet a K&H okoseszközös megoldásai. A pénzintézet lakossági ügyfelei a Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay és Xiaomi Pay fizetési lehetőségekkel az egy évvel korábbihoz képest 250 százalékkal több tranzakciót bonyolítottak le. A tranzakciókhoz köthető forgalom eközben 271 százalékkal nőtt. Bár a készpénzes, bankkártyás fizetések nyugdíjazásáról korai beszélni, az okoseszközös fizetések területén a következő időszakban újabb kiugró növekedésre lehet számítani.
Nagyon népszerűek az okostelefonos fizetési megoldások, 2022-ben az egy évvel korábbinak a többszörösére nőtt a tranzakciók száma és az azokhoz köthető forgalom – derül ki a K&H összesítéséből.
Többszörös növekedés mindenhol
A múlt év során a négy okostelefonos fizetési megoldáshoz (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay és Xiaomi Pay) köthető tranzakciók száma 250 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, közben a vásárlások összege 271 százalékkal emelkedett. Az adatok értékeléséhez hozzátartozik, hogy 2021-ben a Google Pay és a Xiaomi Pay tavasztól, a Garmin Pay pedig ősztől volt elérhető a pénzintézet ügyfelei számára.
Hogyan szerepeltek az egyes megoldások?
A részletes adatokból kiderül az is, hogy a Google Pay-tranzakciók számánál az egy évvel korábbihoz képest 3,6-szoros volt a növekedés, ezzel párhuzamosan a költések összegénél több mint négyszeres volt a szorzó. Az Apple Pay-fizetések esetében a tranzakciószám megduplázódott, a forgalom pedig 131 százalékkal nőtt. Bár a Garmin Pay-nél a volumen alacsonyabb, de mind a tranzakciószám, mind a vásárlások összege kiemelkedően magas, tizenegyszeres bővüléssel zárta a múlt évet
Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője a számokat értékelve közölte: „A számok impresszívek, de nem meglepőek. Az okoseszközös fizetések egyre nagyobb teret nyernek, mivel egyszerűek, kényelmesek, egyben biztonságosak. Bár korai lenne mind a készpénzes, mind a bankkártyás fizetések nyugdíjazásáról beszélni, tény, hogy az okoseszközös forgalom hatványozott növekedés mutatott eddig és a következő időszakban is erre lehet számítani.”
Kapcsolódó cikkek
- Mitől lesz divatos az okoseszközünk?
- Mi hajtja az innovációt?
- Az egészséges életmód hasznos társai lehetnek az okoseszközök
- Újabb okoseszközös fizetési megoldást használhatnak a K&H ügyfelei
- Digitális fáradtsággal küzdenek a magyarok
- K&H: lanyhul az innovációs kedv
- Okoskarkötővel a finom eleganciáért
- Xiaomi okoseszközök kedvezményes áron a novemberi Black Friday akcióban
- Mostantól a Huawei okosórái is kompatibilisek a Strava alkalmazással
- A K&H ismét díjazta a Trans-Sped munkáját!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.