Márkaidentitást vált az LG
Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life's Good márkaüzenetet a felhasználókhoz. Az LG célja, hogy világszerte szélesebb körben, több generációt is megszólítva tegye még ismertebbé a márkát.
A Life's Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára. A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet és jobb jövő kialakításán dolgozik.
Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát. Az LG új márkastratégiája nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni, és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek majd.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG termékdizájnjait 24 díjjal honorálták
- Az LG okostévéi új szintre emelik a tanulás élményét a Masterclass alkalmazással
- Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
- Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
- Kutatás-fejlesztési leányvállalatot alapított az LG Vietnámban
- Fontos globális elismerést kaptak az LG HVAC-megoldásai
- Így szabadulhatunk ki a multitasking csapdájából
- Így spórolhatunk az energiával
- Az LG megoldásai teljesítik a legújabb gépjármű-kiberbiztonsági szabványok követelményeit
- Szorongáshoz és depresszióhoz is vezethet az ülőmunka
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.