Szerkezetátalakítás az Acernél
Az Acer Márkatevékenység (ABO) a mobil számítástechnikára és kommunikációra, internettel összefüggő technológiákra és a kereskedelmi PC-k piaci szegmensére összpontosít. A Tervezés és Gyártás (DMS) elsősorban gyártói szolgáltatásokkal foglalkozik majd, amit a sokrétű ügyfélkör kialakítása érdekében tervezési és K+F szakértői tevékenységgel egészítenek ki.
Az Acer a jövőben is törekszik az innovációra és a vevőközpontú szervezet kiépítésére fejtette ki Shih. A jelenlegi szerkezetátalakítás egyszerűsített, célirányos és jövőbe tekintő szemléleten alapszik, és a piac változásait követő Acer fokozatos fejlődésének a része. Az Acernek a mai cégekhez hasonlóan rugalmasnak és alkalmazkodónak kell lennie, ha növekedni kíván. Shih hozzátette: Az OEM üzletág (DMS) és a márkaüzletág (ABO) különválasztása az erőforrásokkal kapcsolatos belső ellentéteket is megszünteti.
Kapcsolódó cikkek
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél
- Amazon.com: közel négyszeres eredményjavulás
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól