Az ABB befejezte a Siemens kisfeszültségű NEMA motorokat gyártó vállalatának felvásárlását
Az ABB bejelentette, hogy befejezte a Siemens kisfeszültségű NEMA motorokat gyártó vállalatának felvásárlását. A tranzakciót eredetileg 2022. augusztus 11-én jelentették be. A felek a tranzakció pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra. A mintegy 600 embert foglalkoztató vállalat 2021-ben 63 millió dollár árbevételt termelt.
A vállalat felvásárlása része a Hajtások üzletág nyereséges növekedési stratégiájának. Az akvizíció tovább erősíti az ABB vezető szerepét az ipari NEMA motorok gyártása terén, és további szilárd alapot teremt ahhoz, hogy az ABB még jobban ki tudja szolgálni globális ügyfeleit.
A vízszintes és függőleges telepítésű, nagy teljesítményű, indukciós és univerzális motorok termékcsaládját ABB márkanévre keresztelik át, és 2023 második negyedévében vezetik be újra a piacra.
A globális NEMA-motorgyártási piac – amely elsősorban az Észak-Amerikában használt ipari villanymotorok gyártását és forgalmazását foglalja magába – mérete közel 2,7 milliárd dollár. A NEMA motorok nélkülözhetetlen szerepet játszanak az élelmiszer- és italgyártás, az olaj- és gázipar, a bányászat és az aggregátum-termelés, valamint a víz- és szennyvízágazat berendezéseinek üzemeltetésében, továbbá kiemelt szerepük van a levegő- és folyadékszállítás, illetve a különféle gépek hajtása terén is.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB 2023. I. negyedévi eredményei
- Az ABB közzétette első integrált jelentését
- Az ABB új vezetővel erősíti kommunikációs csapatát Magyarországon
- Az ABB 2022. IV. negyedévi eredményei
- A Bosch Rexroth az Elmo Motion Control felvásárlását tervezi
- Az ABB megvásárolja a Siemens kisfeszültségű NEMA motorvállalatát
- Gyorsjelentett a Siemens
- ABB: Erős kereslet és jó működési teljesítmény
- Ipari analitikai céget vett a Siemens
- Eszközadatok: A „csináld magad” a múlté
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.