A Delta az Apple termékek hivatalos rendszerintegrátora lett
A Delta Technologies Nyrt. 100%-os leányvállalata az elsők között szerzett rendszerintegrátorként AAR (Apple Authorised Reseller) minősítést. Az Apple termékek hatékonyabb hazai támogatásának érdekében a Delta Systems Kft. stratégiai megállapodást kötött az Apple termékek magyarországi hivatalos disztribútorával, az Apcom Hungary Kft-vel.
A 2023 májusától érvényes megállapodás értelmében a Delta Systems Kft. az Apple hivatalos viszonteladójává vált. A megállapodásnak köszönhetően a Delta ügyfelei céges hálózatokban is élvezhetik azokat a kimagasló előnyöket, amik az Apple termékeit népszerűvé tették az egyedi felhasználók körében. „Az együttműködésnek köszönhetően magabiztosan ajánlhatjuk vevőinknek olyan rendszerek felépítését, melyekben Apple eszközök is vannak, és ezekre is kiterjednek az üzembiztonsági, ügyfélszolgálati, kiberbiztonsági és egyéb felhőszolgáltatói vállalásaink” – jellemezte a rendszerintegrátorként a hivatalos viszonteladói partnerség előnyeit Vidra László, a Delta Systems Kft. ügyvezetője.
Az Apple termékek intuitív és könnyen használható felhasználói felülettel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy gyorsan és hatékonyan dolgozzanak. Ez az előny ugyanakkor nem magától értetődő egy céges hálózatban, ahol akár más operációs rendszerek is jelen vannak. Az Apple alapú céges hálózatok egyik előnye az egyszerű és könnyű kezelés. Ennek előnyeiről hibrid hálózat esetében sem kell lemondani; az Apple rendszerek integráltan működnek egymással, így a céges hálózat kezelése egyszerűbb lehet akár önállóan, akár más operációs rendszerekkel való együttműködés esetén is. Ennek tervezése, implementálása és üzemeltetése válik valósággá mostantól a Delta szolgáltatás-portfoliójában.
Az Apple Business Manager szolgáltatásnak köszönhetően, a Delta System Kft. ügyfelei képesek lesznek több Apple készülékből álló flotta érintés nélküli egyidejű beüzemelésére is. Az Apple rendszerek erős biztonsági funkciókkal is rendelkeznek, amelyek segítségével megvédhetők a cég érzékeny adatai és információi az illetéktelen hozzáférésektől és támadásoktól. Az Apple rendszerek frissítései és javításai is gyorsan elérhetők, így minimalizálva a biztonsági réseket. A Delta Systems, a Delta Technologies 100%-os tulajdonú leányvállalata minősített NATO beszállítóként és NATO Biztonsági Beruházási Programokban való résztvevőként kiemelten kezeli a biztonsági szempontokat az általa létrehozott rendszerekben. Ez különösen fontos lehet egyes, Apple márkát preferáló ügyfeleknek.
Az Apple termékeit választók általában alacsonyabb karbantartási költségekről számolnak be, hiszen az Apple rendszerek kevésbé hajlamosak a műszaki problémákra és a vírusfertőzésekre, így kevesebb időt és pénzt kell fordítani a karbantartásukra. Mindezeket az előnyöket egy „device as a service” megállapodás keretében, havidíjas konstrukcióban is élvezhetik a Delta ügyfelei, miközben külön tud válni a fizikai kliens a felhasznált szoftverek és felhőszolgáltatások rendszerétől. A mobileszköz-menedzsment vállalati flotta szinten való biztosításával pedig mentesülnek az ügyfelek számos olyan teendőtől, ami általában a rendszergazdák, irodavezetők vagy a kijelölt munkatárs vállát szokták nyomni.
Az Apple eszközök növelik a hatékonyságot, a biztonságot, támogatják a munkaerő megtartását és alacsonyabb TCO-val terhelik a vállalatot, mint a versenytársak, emellett az Apple egyedi háttér IT-ökoszisztémát is alkotott az eszközeihez. Az Apple termékek által nyújtott előnyök hiba nélküli hálózati és rendszerkapcsolatához járul hozzá ezentúl a Delta szakértelme, folyamatos támogatást biztosítva a vállalatok számára. A Delta ezen túl a már meglévő rendszerekhez kapcsolódó hatékony integrálásban is szerepet vállal, amely így a vállalatok számára biztonsági támogatást is jelent.
A Delta Csoport jelenleg az egyik legnagyobb informatikai rendszerintegrátor Magyarországon.
A Delta Technologies Nyrt. révén a tőzsdén is képviselt társaság mintegy 1500 ügyfellel és 300 beszállítói partnerrel áll kapcsolatban. A Delta vállalatmérettől függetlenül, teljes körű informatikai infrastruktúra megoldásokat kínál ügyfeleinek mind a közszférában, mind pedig a magánszektorban; ez magában foglalja a teljes architektúra tervezést, a hálózati megoldások és hardverkomponensek tervezését és telepítését, az alkalmazások integrációját és az infrastruktúra kezelését. Prominens ügyfelei iparágak széles skáláját ölelik fel, az Ipar 4.0 előnyeit leginkább kiaknázó autóipartól a széles spektrumban és gyorsan fejlődő logisztikán át az egyre jobban digitalizálódó mezőgazdaságig.
A Delta célja, hogy a régióban meghatározó Ipar 4.0 szereplővé váljon, ennek érdekében a világ legkiemelkedőbb technológiai megoldásokat kínáló cégeivel dolgozik együtt. A teljeskörű projekttervezési és megvalósítási feladatokat a kkv-k és nagyvállalatok számára is egyedi, komplex megoldásokkal éri el.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő árbevétel, pozitív féléves eredmény
- Újabb 180 általános iskolában lesz elérhető az élményszerű tanulás
- A Delta Technologies részvényei bekerültek a BUX indexbe
- Hát persze hogy dráma!
- Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra
- Korszerű technológiai adomány a jövő digitális egyetemének
- Milliárdos eredmény és ambiciózus jövőkép a Deltától
- Rangos díjat kapott a Delta Systems
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- 600 milliós száloptikai fejlesztés az oktatási intézmények számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.