A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
A Rakuten Viber bejelentette partnerkapcsolatát a Spotify globális zenei streaming platformmal. A Viber több százmillió felhasználójának kínál három hónapos ingyenes próbaidőszakot a Spotify Premium előfizetéshez, illetve régiótól függően akár 90%-os kedvezményt a szolgáltatásra.
A Viber globális közösséget kiszolgáló vállalatként arra törekszik, hogy a piacon elérhető legjobb eszközöket és funkciókat kínálja felhasználóinak. Ez az elkötelezettség vezetett a világ egyik kiemelkedő audio streaming platformjával való együttműködéshez. A partnerkapcsolat révén a Viber felhasználói hozzáférést kapnak a Spotify Premium zenei előfizetéséhez, így reklámmentes zenehallgatási élményben lehet részük.
A Viber jelentős piaci részesedéssel rendelkezik a közép- és kelet-közép-európai, valamint az ázsiai és csendes-óceáni régiókban, egyes országokban pedig a penetráció elérte a 98%-ot. A Spotify kihasználja a Viber kulcsfontosságú piacait, hogy serkentse a növekedést ezekben a kiaknázatlan régiókban.
"Nagyon örülünk, hogy a Spotify minket választott ki arra, hogy megosszuk ezt a lehetőséget a Viber legnagyobb piacain” – mondta Ofir Eyal, a Rakuten Viber vezérigazgatója. „A Vibernél mindig olyan szórakoztató funkciókat szeretnénk nyújtani a felhasználóinknak, amelyeket könnyű használni, és ez az ajánlat pontosan ezt teszi. A Viber tovább erősíti szuperalkalmazás státuszát azzal, hogy a globális vállalatok erős és kiemelt partnerévé válik.”
„Nagyon izgatottak vagyunk a Viberrel való együttműködés miatt. Szenvedélyes felhasználói közösséggel rendelkeznek azokon a piacokon, ahol a platformunk növekedését tervezzük. Ezzel a partnerséggel a Viber további értéket nyújt a felhasználóinak” – mondta Marc Hazan, a Spotify üzletfejlesztési és partnerségi alelnöke. „A Spotify több mint 100 millió zeneszámához való hozzáférésnek köszönhetően a Viber felhasználói amellett, hogy meghallgathatják az általuk kedvelt zenéket, új előadókat is felfedezhetnek."
Ez az ajánlat Európa, Közel-Kelet és Ázsia kiválasztott országaiban a Viber-felhasználók számára lesz elérhető. A jogosult felhasználók ezekben az országokban* három hónapos ingyenes prémium előfizetést aktiválhatnak. A Fülöp-szigeteken és Vietnamban** a jogosult felhasználóknak exkluzív kedvezményt (akár 90%-ot) kínálunk a prémium funkcióra. A felhasználók számos Viber alkalmazáson belüli promóciós megoldáson keresztül aktiválhatják majd az ajánlatot: natív és rich media hirdetések, bannerek a "Felfedezés" képernyőn, alkalmazáson belüli üzenetek, posztok a Viber hivatalos helyi csatornáin.
A partnerségben részt vevő országok: Franciaország, Németország, Egyesült Királyság, Olaszország, Szlovákia, Görögország, Magyarország, Lengyelország, Csehország, Bulgária, Horvátország, Szlovénia, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Észak-Macedónia, Montenegró, Irak, Fülöp-szigetek és Vietnám.
Az ajánlat eléréséhez szükséges ellenőrizni, hogy a Viber alkalmazás legújabb verziója van-e telepítve: https://vb.me/purplepr
_____________________
* A Premium próbaverziók esetében a jogosult felhasználók közé tartoznak a fent leírt országok Viber-felhasználói, akik 18 éven felüliek, és a Spotify új vagy meglévő felhasználói, akik korábban soha nem váltották ki a fent említett Spotify-ajánlatokat az adott országban, vagy soha nem voltak előfizetői a Spotify Premium szintű ajánlatának.
**A csak a Fülöp-szigeteken és Vietnamban elérhető Premium mini próbaverziók esetében minden felhasználó egyszer jogosult a kedvezményes ajánlatra a Viberen keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- A Viber új funkciót vezet be az alkalmazás tárhelyének csökkentésére
- A busójárás inspirálja a Vibert a digitális hagyományőrzésre
- Mit várhatnak a magyar márkák és felhasználók a Vibertől 2023-ban?
- Új chatbotjával szabadítja fel a mesterséges intelligencia képességeit a Viber
- A Rakuten Viber jelentős fejlesztésekkel lépte túl a szuper alkalmazások státuszát
- A Viber segít betartani az újévi fogadalmaidat
- A Viber 2022-es magyarországi összefoglalója: A kommunikáció jövőjét meghatározó trendek
- A Viber szórakoztató és interaktív tippelős nyereményjátékkal ünnepli a labdarúgást
- A Viber AR lencsével és megosztható színes kártyákkal ünnepli a magyar hagyományokat
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel