Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház

forrás: Prím Online, 2023. május 30. 18:27

Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.

A magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc bár folyamatosan fejleszti, bővíti online jelenlétét, alappillérének továbbra is az országos üzlethálózatot tekinti. Az online térnyerése mellett ugyanis az elmúlt években sem csökkent az üzlethálózat jelentősége – a vállalat szerint azért, mert a bolti vásárlás még mindig tud élményt nyújtani. Ezt az élményt emeli új szintre, és köti össze az online értékesítéssel a cég megújult budaörsi üzlete, amely egyszerre kínál digitális és offline megoldásokat a látogatóknak.

 

 

Digitális megoldások

 

A megújult, több mint 1500 m2-es eladóterű, és 760 m2-es raktárterületű zászlóshajó áruházban a vásárlók a már más Euronics üzletekben is megtalálható digitális árjelzők segítségével férhetnek hozzá bővebb információhoz. Minden árjelzőn egy QR kód található, amit mobiltelefonnal beolvasva a vásárlók rögtön megnyithatják az adott termék adatlapját az Euronics webshopjában, ahol részletesebb leírásokat olvashatnak az eszközről.

 

De nem csak egy konkrét termékről kaphatnak digitálisan bővebb információt a vásárlók: az áruház termékzónáinál kihelyezett kioszkok képernyőin kényelmesen, az üzletben állva böngészhetnek az árucikkek között. A kioszkokon olyan szolgáltatásokról is tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők, mint a termékbiztosítási lehetőségek, a részletfizetési feltételek vagy a házhozszállítás, de még azt is megtudhatják, hogy milyen okosotthon-rendszerek érhetőek el, hogyan lehet ezeket kiépíteni és ehhez milyen eszközök szükségesek.

 

„A budaörsi egységünk ötvözi az Euronics áruházaktól megszokott széles választékot, miközben teret ad azoknak a termékköröknek is, amelyeket eddig kizárólag a webáruházban érhettek el az ügyfeleink. Az áruházban szegmentáltan, zónákra osztva jelennek meg a kiemelt kategóriák. A vásárlók a kihelyezett kioszkok segítségével zónaspecifikusan kaphatnak információt a termékekről. E fejlesztések segítik az online és offline kereskedelmet összefogó többcsatornás működésünket” – magyarázza a koncepcióról Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezetője.

 

A megújult üzletben folyamatban van egy kamerarendszer kiépítése is, amelyen keresztül nyomon követhető a termékek fogyása. Az értékesítő kollégák ezek alapján automatikus üzenetet kapnak, amint egy termékből utánpótlásra van szükség, ami szintén a vásárlók kényelmét szolgálja.

 

 

Az üzlet, ami vezeti a vásárlót

 

Az Euronics budaörsi üzletében azonban nem csak a digitális eszközök, de az egész tér kialakítása is a vásárlói élményt szolgálja. A dizájnelemek a burkolattal és a mennyezeti útvonaljelölővel vezetik végig a látogatókat, hogy minél könnyebben és gyorsabban bejárhassák a különböző zónákat – ahol olyan termékkategóriákat is megtalálhatnak, amelyekről korábban nem is gondolták, hogy az Euronics forgalmazza. Ilyenek például a viszonylag új kert-barkács, a baba-mama, a játék, valamint az IT és gameing, illetve a kibővített e-mobilitás termékkategóriák. Ez azért is fontos szempont volt az üzlet kialakításánál, mert éppen ez a szortimentbővítés tette indokolttá, hogy a cég egy zászlóshajó, minden termékkört megfelelően bemutató üzletet nyisson.

 

Emellett a megújult üzlet arra is lehetőséget ad, hogy a megszokott műszaki kategóriákból is magasabb hozzáadott értéket képviselő, prémium kategóriájú termékeket lehessen bemutatni, illetve ne csak egyes termékek jelenjenek meg, hanem például komplett konyhai megoldások, koncepciók is, amivel a vevő ötletet gyűjthet, és könnyebben elképzelheti, hogy egy-egy készülék miként illeszkedhet a saját otthonába. Azaz a vásárlók a megújult üzletben olyan környezetben tekinthetik meg leendő műszaki eszközeiket, ahol azokat a valóságban is használni fogják.

 

A megújult üzlettel – amelynek kivitelezését a vállalat megbízásából a Reference Innovation Kft. valósította meg – az Euronics fontos célja letesztelni, hogy melyek azok a digitális és offline megoldások, amelyeket később a jelenleg 60 egységből álló hálózat többi üzletében is érdemes lesz alkalmaznia a cégnek.

Kulcsszavak: Euronics

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone

A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.

2024. december 18. 16:42

Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében

A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.

2024. december 18. 11:43

Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet

December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.

2024. december 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14