Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Szarvas Péter alapító, a Chameleon igazgatótanácsa elnökének tájékoztatása szerint a disztribúciós megállapodás megkötését megelőzően, 2022 őszén végrehajtott tőkeemelés keretében a cég 2 millió kanadai dollár értékű tőkebefektetést kapott. Az észak-amerikai terjeszkedést segítő lépéseket a cég alapítói, Biró Róbert és Szarvas Péter a HEPA kanadai partnerirodájával együtt dolgozták ki, és a HEPA budapesti központja is támogatta.
Az UpHome Access Control rendszer nyitott utat a kanadai piacra
A Chameleon Smart Home Nyrt. társasházak számára készült, saját fejlesztésű, UpHome nevű hardver- és szoftverrendszerét a kanadai partner disztribúciós hálózatán keresztül széles felhasználói kör ismerheti meg.
„Ez egy újabb történelmi lépés a Chameleon életében. A megállapodás aláírásával Kanadában új üzleti modellel jelentünk meg, előfizetéses formában tudjuk bevezetni az UpHome innovatív társasházi okosotthon rendszerét.” – hangsúlyozta Szarvas Péter.
A Chameleon Kanadában a lakáshiányt jelentős ingatlanfejlesztésekkel ellensúlyozó helyi piac igényeinek megfelelően átalakított, társasházakra szabott biztonsági, kényelmi és energiatakarékossági megoldásokat kínál. A komplex társasházi beléptetőrendszer, az Access Control különböző jogosultsági szintekhez igazodva biztosít időzített hozzáférést az egyes lakásokhoz és közösségi terekhez, valamint szabályozza a lakók, a szolgáltatók és a csomagküldők beléptetését. A kizárólagos disztribúciós megállapodás révén ugyanakkor nem csupán a beléptetőrendszer, de az UpHome korábbi okosotthon-termékkínálata is elérhetővé válik Kanadában.
Kapcsolódó cikkek
- Okosotthon: megoldás az energiatakarékosság és a kényelem jegyében
- Komoly érdeklődés fogadta a magyar okosotthon-megoldást Dubajban
- Új okosotthon szereplő a magyar piacon
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Egyre okosabbak lesznek az otthonaink, amire az építőiparnak is fel kell készülnie
- Magyar megoldás született a rezsicsökkentésre házi napelemekkel
- Új megoldások az emelkedő áramszámlák ellen
- Önálló életvitel minőségi körülmények között
- Kanadában terjeszkedik a Chameleon Smart Home Zrt.
- Az LG csatlakozik a Connectivity Standards Alliance igazgatótanácsához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.