Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét

forrás: Prím Online, 2023. május 31. 21:27

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.

A Continental Magyarország meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. A kiválasztási folyamat eredményeként április 1-től az Influence Media támogatja a Continental vállalati kommunikációs és PR tevékenységének kialakítására, szervezésére, koordinációjára, ellenőrzésére és elemzésére irányuló feladatokat.

 

A Continental technológiai vállalat a jövőbeli autóipari trendekhez igazodó mesterséges intelligencia fejlesztő központtal, egy járműdinamikai fejlesztőközponttal és tesztpályával, hat gyárral, illetve egy regionális gumiabroncs kereskedelmi központtal van jelen Magyarországon. Hazánkban a vállalat mintegy 8000 munkatársat foglalkoztat.

 

A Continental nagy mértékben járul hozzá a közlekedés biztonságának javításához és a globális klímavédelemhez. Mindezt teszi fékrendszerek, hajtómű- és futómű-komponensek és infotainment megoldások biztosításával, valamint a járműelektronika, műszaki elasztomer-termékek fejlesztésével, ipari szállítási megoldások gyártásával és gumiabroncsok értékesítésével.  

 

 

Magyarországon a Continental csoport mindhárom üzleti szektorával jelen van, úgymint az autóipari szektor, a gumiabroncs, az ipari megoldásokat szállító ContiTech. Hazai vállalatai tevékenységet folytatnak Budapesten, Budaörsön, Debrecenben, Makón, Nyíregyházán, Szegeden, Vácon és Veszprémben.

 

Az együttműködés keretében az Influence Media részt vesz a Continental PR stratégiájának kialakításában és végrehajtásában, PR kampányokat szervez és valósít meg, kapcsolatot tart a sajtó munkatársaival, részt vesz a vállalat média-együttműködéseinek koordinációjában, illetve hatástanulmányokat, riportokat készít. 

 

„A kommunikációs feladatokra kiírt tender során olyan szakmai partnert kerestünk, aki mind a technológiai, mind az autóipari témák kommunikációja terén rendelkezik tapasztaltokkal, erős médiakapcsolatokkal bír és emellett segíthet minket kreatív- és integrált kommunikációs téren is. Az Influence Media pedig minden tekintetben meggyőzött bennünket. Mind a vállalati kommunikáció, mind a munkáltatói márkaépítés terén komoly céljaink vannak, sokat várunk a közös munkától” – mondta el Takács István, a Continental Magyarország országos vállalati kommunikációs vezetője.

 

„Hatalmas megtiszteltetés, hogy egy olyan jelentős, nagymúltú nemzetközi vállalat, mint a Continental csoport ügynökségünket bízta meg hazai vállalati kommunikációs és PR tevékenységének támogatásával. A közös munka során kiemelt célunk, hogy bemutassuk, a vállalat világszinten élenjáró, innovatív termékeket, megoldásokat fejleszt és gyárt a mobilitás terén, és ebben a magyar szakembereknek is komoly szerepe, hozzáadott értéke van. Hiszen a technológiai témák kommunikációja az egyik specialitásunk” – tette hozzá, Hanyecz Imre, az Influence Media társtulajdonosa, ügyvezetője.

 

Az Influence Media magyar tulajdonú, PR-vezérelt, 360°-os gondolkodású ügynökség. Szolgáltatásait multinacionális vállalatok, magyar nagyvállalatok és kkv-k, illetve innovatív startup cégek egyaránt igénybe veszik. Fő ügyfelei közé tartozik jelenleg a Continental mellett az AstraZeneca, a Generali Biztosító, a Maserati, a 77 Elektronika, a Wallis Motor, a WHC Csoport, a Bayer Construct Csoport vagy éppen a Saldo Zrt.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33