Egymilliárd hívás feldolgozása nyolc óra alatt

, 2001. március 1. 18:42
Az ICL Prospero szoftvere új interconnect-rendszer teljesítményrekordot állított fel Compaq-platformon.
Az e-business szolgáltatásokra szakosodott ICL jelentette benchmarkteszt eredménye új rekordot jelent a távközlési interconnect-rendszerekkel mutatott teljesítmény terén. A tesztet az Egyesült Államokban, Bostonban, a Compaq cég benchmark-központjában futtatták, és annak eredménye szerint a Prospero - az ICL interconnect és elszámolási rendszere - egy igen nagy teljesítményű Compaq szerveren futtatva, nyolc óra alatt 1024 millió hívási adatot (CDR - Call Data Record) dolgozott fel. Ez túlszárnyalta az eddig e téren publikált, nyolc óra alatt elért 500 milliós CDR–es rekordot.
Kulcsszavak: e-commerce ICL Compaq

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01