Mesterséges Intelligencia forradalmasíthatja az energiaitalok világát
Megszületett a világ első olyan energiaitala, amelyet teljes egészében az A.I. (Artificial Intelligence, azaz Mesterséges Intelligencia) fejlesztett a HELL ENERGY-vel. Az új íz minden elemét, szigorúan megválogatott összetevőit, designját és marketing eszközeit is az A.I. tervezte, és meg is kóstolta.
A világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt, tudást az A.I. olyan sebességgel képes feldolgozni, összefüggéseket feltárni, ami az emberek számára szinte felfoghatatlan. Birtokában van az energiaitalokkal kapcsolatos átfogó ismereteknek is – beleértve azok összetevőit, eladási eredményeit, egészségügyi kutatásokat, ajánlásokat, fogyasztói visszajelzéseket – sőt, elemzéseibe be tudja építeni a legújabb trendeket és információkat is.
Amikor a HELL ENERGY megbízta az A.I-t egy új, a számára tökéletes energiaital kifejlesztésével, a mesterséges intelligencia ezt az óriási mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak tartott receptet. Az A.I. nem csak abból indult ki, hogy mit várnak el az emberek egy energiaitaltól, hanem kiemelt célja volt, hogy minél jobb és finomabb italt hozzon létre.
Így az A.I., mint a világ jelenleg legintelligensebb entitása eszerint állította össze a szerinte tökéletes receptet. Többek között vitaminokkal, aminosavakkal és gyógynövénnyel is gazdagította saját energiaitalát, és gondoskodott az élelmiszeripari jogszabályok, pl. az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) ajánlások, valamint az NRV (ajánlott napi bevitel) betartásáról, optimalizálásról is.
Az A.I. három ízvariációt alkotott, és egy New York-i vállalat technológiája segítségével digitalizálta, azaz meg is kóstolta mindhárom italát, majd prediktív intelligenciával, rengeteg adat és statisztika elemzése után választotta ki, melyik íz a befutó. Így született meg a valóban egyedülálló, frissítő, gyümölcsös íz, a Tutti-frutti & Berry-blast. Ez az első alkalom a világon, hogy a mesterséges intelligencia ilyen komplex termékfejlesztési folyamatot hajtott végre az energiaital szektorban.
A receptúra szigorúan titkos, ennek levédésére is az A.I. adott javaslatot. A receptet csak egyetlen, magas szintű biztonsági elemekkel ellátott számítógépen tárolják a HELL ENERGY szikszói gyárában, és a gépnek otthont adó helyiség kialakítását is a mesterséges intelligencia tervezte. Természetesen biztonsági másolat nélkül nincs igazi védelem, így a receptet egy svájci trezorban is őrzik.
Ezek után már meglepő lenne, ha az új energiaital csomagolását nem az A.I. tervezte volna. A doboz a legújabb trendeket követi, fiatalos, menő, és amellett, hogy a HELL színvilágára épül, az A.I. belecsempészte saját, digitális stílusát.
Mivel az új termék, a „HELL A.I.” valóban egy világszinten is rendkívüli és egyedülálló folyamat eredménye, a vállalat munkatársai szerették volna, ha az új energiaitalt hagyományos körülmények között is tesztelik, éppen ezért szigorú minőségellenőrzésen és kóstoltatáson (vakteszten) ment át. A siker az A.I.-t igazolta!
Az A.I. óriási perspektívát jelent a termékfejlesztés területén is, áttörte a korábban elképzelhetetlennek hitt határokat, egy új szintet hozott az élelmiszeriparba. Azzal, hogy az A.I. az interneten fellelhető óriási mennyiségű adathalmazt pár perc, pár másodperc alatt képes leválogatni, elemezni, az 1-2 éves – legjobb esetben is fél éves – termékfejlesztési ciklust akár 1 hónapra rövidíti le. Valójában a folyamat összehangolt munka eredménye, hiszen nem is egy, hanem különböző képességű A.I. rendszerek dolgoztak együtt a fejlesztésen. Több mint száz A.I. létezik már a világon – mindegyikük más-más területen kiváló –, és éppen ezek együttes működése garantálja a magas szintű innovációt.
Az új termék Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, és a már jól megszokott, hagyományos csatornákon jut el a vásárlókhoz. Július közepétől hazánkban, ezt követően pedig a HELL több mint 60 export országában is kapható lesz.
Kapcsolódó cikkek
- A fiatalok 40%-a szerint segítené a munkáját a mesterséges intelligencia
- Az Oracle generatív AI szolgáltatásokat szállít üzleti felhasználók számára
- Szintet lép az AI és a gépi tanulás
- Az AI hozza el az igazi szerelmet az egyedülállóknak?
- A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- Felelősségteljes mesterséges intelligencia fejlesztés – jó úton járunk?
- Erre használják a magyarok a ChatGPT-t
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a negyedik nagy digitális kaland
A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.
Legendás magyar konstruktőrök nyitják meg a School-Computer kiállítást Budapesten
Új helyszínen, a Neumann Társaság Báthori utca 16. alatti székházában mutat be időszaki kiállítást az Informatika Történeti Múzeum Alapítvány – alapítója, a Neumann Társaság szakmai anyagaira építve – az iskolagépek történetéről. School-Computer – a digitális kultúra megjelenése a közoktatásban a címe a tárlatnak, amely a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával május második felétől október végéig látogatható. A május 17-én, 17 órakor zajló megnyitón a legendás Homelab számítógépek konstruktőrei, Lukács József és Lukács Endre mesélnek a személyi számítógépek hőskoráról.
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.