K&H Bank: dinamikusan nő a mobilbank használata
Dinamikusan nő a mobilbank használata a K&H Banknál, már 560 ezren használják a szolgáltatást, számuk 2020 óta megduplázódott – ismertette Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Számításaik szerint a mobilbankot felhasználók száma a közeljövőben tovább bővül, ahogy a napi szintű használat aránya is.
A növekvő igényekre reagálva a K&H Bank megújítja mobilbank alkalmazását, amely új funkciókkal bővül – jelentett be. Hozzátette: az alkalmazást működtető informatikai rendszer alapjaiban megújul. Kérdésre válaszolva jelezte: a szükséges beruházás többmilliárdos ráfordítást igényelt, jelentős részét a bank innovációs keretéből fedezte.
Németh Balázs kiemelte: a világszínvonalú technológia, informatikai háttér lehetővé teszi, hogy a jövőben folyamatosan újabb és újabb összetett szolgáltatások kerülhessenek a mobilbankba. Egyedülállónak nevezte, hogy a K&H bankkártyáit mind az öt globális pénzügyi szolgáltató elektronikus pénztárcájába lehet digitalizálni.
Elmondása szerint a mobilbankot eddig is használó ügyfeleknek nincs teendőjük, az applikáció automatikusan frissül.
Vadócz Zsolt, a K&H digitalizációs vezetője a sajtótájékoztatón ismertette: az eddig használt alkalmazást még 2013-ban vezették be, ezt bővítették az azonnali átutalással, vagy különböző hitelekkel, befektetési szolgáltatásokkal, biztosításokkal. A korábbi alkalmazás hatvan különböző funkcióval rendelkezett, a július közepétől bevezetett új app funkcióit 3-4 év alatt jelentősen kibővítik.
Kitért arra, az ügyfelek szívesen használják a mobilbankot, az alkalmazásba beépített Kate digitális személyes asszisztenshez már 200 ezer ügyfél fordult. Mintegy 20 millió tranzakciót bonyolítottak éves szinten az ügyfelek az alkalmazásban, a számlanyitás 60 százaléka már online történik.
A K&H-csoport Magyarországon csaknem 4 ezer dolgozót foglalkoztat, 1,6 millió ügyfele van. A cégcsoport 2300 magyar beszállítónak, és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít folyamatos megrendeléseket. A magyar gazdaság működését 3400 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segítik. A bank mérlegfőösszege 5299 milliárd forint volt 2023 március végén, az adózás utáni eredménye 12,8 milliárd forint.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar sport tech céget díjaztak a futballvilág innovátorai
- A mindent kézben tartó esküvőszervező
- A kényelem új korszaka köszöntött be a háztartási gépeknél
- A QNAP megszünteti a Photo Station, a Qphoto és a Qvideo alkalmazásokat
- 6 kiváló alkalmazás a közlekedéshez, felfedezéshez és időtöltéshez
- A QNAP továbbfejlesztette mobilos biztonsági mentési megoldását
- Mobiltelefonokon érkezik a bankolás jövője
- A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
- A magyar Viber felhasználói számára minden nap anyák napja
- Társkereső applikációknál alkalmazott módszerekkel oldanák meg a munkaerőhiányt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.