K&H Bank: dinamikusan nő a mobilbank használata
Dinamikusan nő a mobilbank használata a K&H Banknál, már 560 ezren használják a szolgáltatást, számuk 2020 óta megduplázódott – ismertette Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Számításaik szerint a mobilbankot felhasználók száma a közeljövőben tovább bővül, ahogy a napi szintű használat aránya is.
A növekvő igényekre reagálva a K&H Bank megújítja mobilbank alkalmazását, amely új funkciókkal bővül – jelentett be. Hozzátette: az alkalmazást működtető informatikai rendszer alapjaiban megújul. Kérdésre válaszolva jelezte: a szükséges beruházás többmilliárdos ráfordítást igényelt, jelentős részét a bank innovációs keretéből fedezte.
Németh Balázs kiemelte: a világszínvonalú technológia, informatikai háttér lehetővé teszi, hogy a jövőben folyamatosan újabb és újabb összetett szolgáltatások kerülhessenek a mobilbankba. Egyedülállónak nevezte, hogy a K&H bankkártyáit mind az öt globális pénzügyi szolgáltató elektronikus pénztárcájába lehet digitalizálni.
Elmondása szerint a mobilbankot eddig is használó ügyfeleknek nincs teendőjük, az applikáció automatikusan frissül.
Vadócz Zsolt, a K&H digitalizációs vezetője a sajtótájékoztatón ismertette: az eddig használt alkalmazást még 2013-ban vezették be, ezt bővítették az azonnali átutalással, vagy különböző hitelekkel, befektetési szolgáltatásokkal, biztosításokkal. A korábbi alkalmazás hatvan különböző funkcióval rendelkezett, a július közepétől bevezetett új app funkcióit 3-4 év alatt jelentősen kibővítik.
Kitért arra, az ügyfelek szívesen használják a mobilbankot, az alkalmazásba beépített Kate digitális személyes asszisztenshez már 200 ezer ügyfél fordult. Mintegy 20 millió tranzakciót bonyolítottak éves szinten az ügyfelek az alkalmazásban, a számlanyitás 60 százaléka már online történik.
A K&H-csoport Magyarországon csaknem 4 ezer dolgozót foglalkoztat, 1,6 millió ügyfele van. A cégcsoport 2300 magyar beszállítónak, és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít folyamatos megrendeléseket. A magyar gazdaság működését 3400 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segítik. A bank mérlegfőösszege 5299 milliárd forint volt 2023 március végén, az adózás utáni eredménye 12,8 milliárd forint.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar sport tech céget díjaztak a futballvilág innovátorai
- A mindent kézben tartó esküvőszervező
- A kényelem új korszaka köszöntött be a háztartási gépeknél
- A QNAP megszünteti a Photo Station, a Qphoto és a Qvideo alkalmazásokat
- 6 kiváló alkalmazás a közlekedéshez, felfedezéshez és időtöltéshez
- A QNAP továbbfejlesztette mobilos biztonsági mentési megoldását
- Mobiltelefonokon érkezik a bankolás jövője
- A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
- A magyar Viber felhasználói számára minden nap anyák napja
- Társkereső applikációknál alkalmazott módszerekkel oldanák meg a munkaerőhiányt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.