A digitalizáció soha nem érhet véget
Miért fontos, hogy egy digitálisan érett vállalkozás is tovább fejlődjön? A Telekom és a Cápák közöttben feltűnt Redmenta csapatának együttműködése megmutatja a választ. A szolgáltató a kkv-k digitális fejlődését célzó Telekom Alakíts nagyot! kezdeményezésének keretében a céget tovább digitalizálta, hogy a további digitális megoldásoknak köszönhetően az AI-alapú online oktatási platformot működtető cég még jövőálóbbá váljon a piacon.
Az RTL-en futó Cápák között című üzleti showműsorban azokat a vállalkozásokat ismerte el a Telekom Digitálisan Tettrekész Díjjal, amelyek tevékenységük során nagyot alakítottak a digitalizáció segítségével. Az évad végén, ebben az évben is gazdára talált a Digitálisan Tettrekész Fődíj is, amellyel a Telekom az online oktatási platformot működtető Redmentát ismerte el. A Redmeneta platformjának segítségével a pedagógusok interaktiv feladatsorokat, dolgozatokat, projekt feladatokat tudnak összeállítani, a diákok pedig ezen a felületen oldhatják meg azokat. A cég már jelenleg is digitális alapon működő vállalkozás, de most a Telekom segítségével még tovább lépett ezen az úton.
„A digitalizáció a mi értelmezésünk szerint nemcsak egy projekt, hanem egy folyamat és a vállalkozási stratégia része: a digitális fejlődés, előrelépés soha nem ér véget. Ahogy egy vállalkozás fejlődik és ahogy újra és újra újabb kihívások előtt áll, mindig újabb digitális lépcsőfokok megtétele válhat szükségessé az előrelépéshez. A Redmenta példája jól mutatja, hogy a digitalizációnak sosincs vége, hiszen a digitáisan érett vállalkozások számára is van továbblépési lehetőség, bármilyen iparágban is tevékenykedjenek.” – mondta Nyiri Mária, a Telekom kkv szegmens kommunikációs vezetője.
A Redmenta digitalizációs továbblépését bemutató videók:
A Telekom és a Redmenta az együttműködés keretében elsőként feltérképezték, hogy a digitalizáció mely lépcsőfokán áll jelenleg a vállalkozás, milyen kihívások állnak a vállalkozás előtt, amelyekre a digitális továbbfejlődés nyújthat megoldást. Négy fejlődési irányt azonosítottak:
Ugyan a Redmenta nagy gondot fordított az IT biztonságra, eddig nem rendelkezett egységes védelmi megoldással, hiszen minden kolléga, munkatárs a saját gépén dolgozott a céges adatokkal, különféle biztonsági védelemmel. Ugyanakkor, ahogy arra a Telekom szakértői is rámutattak, a cég egyik legnagyobb értéke az adatvagyona, melynek átfogó védelme alapvető üzleti érdek. Mindez most egységesítésre került. A CTRL menedzselt végpontvédelem révén egy olyan biztonsági szolgáltatás került bevezetésre, ami teljeskörű forgalmi, internetes, vírusvédelmet nyújt az eszközökön, ráadásul a Telekom által menedzselt szolgáltatásként, ami azt jelenti, hogy a Telekom gondoskodik a biztonságos munkáról, attól függetlenül, hogy a dolgozó a saját vagy a Redmenta-eszközén dolgozik.
A vállalkozás eddig egy központi számot használt elérhetőségként, a híváselosztás esetlegesen, eseti alapon történt, ráadásul több kolléga kezelt egy hívószámot. A hívásokat mostantól ügyfélbarát módon tudják fogadni a híváskezelő rendszer segítségével, a munkabeosztástól függően, automatizált megoldással. Ennek köszönhetően gyorsan, kényelmesen és hatékonyan kezelhetők az ügyfelek és partnerek kérései.
A fejlesztői laptop, valamint tablet pedig segítenek a platform tökéletesítésében, az oldal tesztelésében, amelyeket nemcsak az irodai környezetben használ majd a vállalkozás, hanem bemutatókon, konferenciákon, kiállításokon is.
Végül, de nem utolsó sorban, mivel minden digitalizáció alapja a megbízható és gyors internet, a jövőben új, gigaerős nettel dolgozhat a Redmenta csapata. Az Üzleti Okoswifi pedig biztosítja, hogy akár konyhában is hasítson a net, ne csak az irodában.
„A technológiai fejlődés számunkra is új lehetőségeket kínál. Számos digitális megoldást és eszközt használtunk eddig is, de fontos tudatosítani magunkban, hogy a digitális fejlődés soha nem áll meg.” – hangsúlyozta Visy Zoltán és Mérő Bálint a Redmenta tulajdonosai, alapítói.
A Redmenta digitalizációs továbblépését bemutató videók első és második része a linkeken elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Forradalmi változásokat hoz a digitalizáció az élelmiszeriparban és italgyártásban is
- Várható trendek és változások az egészségügyben
- A digitalizációról tanulnak a Győri Gyerekegyetem kis hallgatói a Széchenyi-egyetemen
- Így őrizd meg a legfontosabb emlékeidet!
- A digitalizáció elengedhetetlen a fejlődésben
- Több, mint egymillió forintot gyűjtött a Redmenta és a Brancs
- Zsinórban ötödik éve a Telekom az első az online mobil- és tabletértékesítésben
- A digitalizáció a magyar gazdaság kitörési pontja
- Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
- 760 milliárd forintos keret a hazai digitalizációs fejlesztésekre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.