Nagyot tarolt a Samsung a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
A Samsung 80 díjat vehetett át a rangos nemzetközi formatervezési versenyen, az iF Design Award 2023-on. A szakmai zsűri többek között a vállalat korszerű klímamegoldást kínáló EHS Mono HT Quiet magas hőmérsékletű, alacsony zajszintű hőszivattyúját is jutalmazta.
Az 1953-ban Die Gute Industrieform e.V. néven alapított iF Design Award szakértői egyediség és hatásfok alapján összesen kilenc kategóriában értékelik a beküldött pályamunkákat: Termék, Csomagolás, Kommunikáció, Koncepció, Belsőépítészet, Építészet, Szolgáltatástervezés, Felhasználói élmény (UX) és Felhasználói felület (UI).
A díj rendkívüli elismerés a Samsung EHS Mono HT Quiet, hatékony és stílusos kialakítású hőszivattyújának, amely magas hőmérsékletű, alacsony zajszintű* megoldást kínál az otthoni kényelem érdekében. A hőszivattyú a hagyományos, fosszilis tüzelőanyagokon alapuló lakossági fűtési rendszerek (mint például gáz- vagy olajkazánok) kiváltására is ideális lehet, anélkül, hogy további jelentős beruházásra – például a szigetelés korszerűsítésére – lenne szükség. Azáltal, hogy tartósan képes akár 70 °C** hőmérsékletű meleg vizet biztosítani a háztartási fűtéshez, lehetővé teszi a meglévő radiátorok megtartását és további üzemeltetését***.
A Samsung EHS Mono HT Quiet a találékony és alaposan átgondolt tervezéséért érdemelte ki az elismerést, miután korábban már elnyerte az ISH 2023 Design Plus Award díját. Ezek a sikerek is alátámasztják, hogy a Samsung elkötelezett az olyan minőségi termékek alkotása mellett, amelyek ötvözik a folyamatosan változó felhasználói igényeket és a forradalmi technológiákat.
„Ez a díj igazi mérföldkő számunkra, hiszen elismeri a jövőformáló klímarendszereinket és az EHS Mono HT Quiet hőszivattyúnk valódi vívmányát, hogy a lakossági fűtés villamosításában és a fosszilis tüzelőanyagoktól való függetlenedésben segítse a felhasználókat” – mondta Manuel Sanchez Sanz, a Samsung Electronics Air Conditioner Europe előértékesítési, üzletfejlesztési és termékmarketing igazgatója.
A Samsung több kategóriában is számos díjat nyert, bizonyítva vezető szerepét a formatervezésben 2023-ban is.
Kapcsolódó cikkek
- Rugalmasság és sokoldalúság kompromisszum nélkül
- Hogyan fér bele az egész Sziget egy konténerbe?
- Érkezik a Thermo Check (Hőmérő) és a WhatsApp alkalmazás a Galaxy Watch sorozathoz
- Valósághű színek és rendkívüli felbontás a minőségi munkáért és szórakozásért
- A Bespoke Jet MI a Samsung eddigi legerősebb és legintelligensebb takarítási megoldását kínálja
- Exkluzív, 8K felbontású előzetessel és Álomházzal ünnepli a Samsung a Barbie mozifilm megjelenését
- A Samsung Galaxy Tab S9 új mércét állít a prémium kategóriás Galaxy tabletek világában
- Alakítsd ki egészséges szokásaidat az új Samsung okosórákkal!
- Videójátékosokra specializált felületet mutat be a Samsung
- A Samsung óriáskijelzőjén kel életre az elismert koreai művész alkotása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.