Újdonságokkal tér vissza a Schneider Electric „zöld” versenye

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 24. 17:50

Ismét meghirdette „Sustainability Impact Awards” pályázatát a Schneider Electric, a tavalyi első kiíráshoz képest számos újdonsággal. A fenntarthatósági törekvések megvalósításában és támogatásában élen járó vállalkozások pályázatait 2023. november 17-ig várják a szervezők, a globális győzteseket pedig jövő tavasszal hirdetik ki.

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat tavaly indította útjára a „Sustainability Impact Awards” versenyt, melynek célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában élen járó partnerek erőfeszítéseinek elismerése volt. A társaság idén ismét meghirdette a pályázatot, azonban jelentős változások történtek az első kiíráshoz képest.

 

Idén már jóval szélesebb körből várják a pályázatokat, hiszen a partnerek mellett, ügyfelek és beszállítók jelentkezését is várják. Emellett módosultak a bírálati szempontok is annak érdekében, hogy a nettó zéró kibocsátás felé vezető úton megvalósított digitalizációs és elektrifikációs projektek minél szélesebb körével pályázhassanak az érdeklődő vállalkozások. A pályázati anyagokat idén november 17-ig lehet leadni, a globális győzteseket pedig 2024 áprilisában hirdetik ki. 

 

 

Az idén bevezetett új díjkategóriák a következők:

 „Impact to my Customers”: azon partnerek jutalmazása, akik vezető szerepet vállalnak a fenntarthatósági törekvésekben azáltal, hogy lehetővé teszik ügyfeleik számára a szén-dioxid-mentesítési céljaik elérését.

 „Impact to my Enterprise”: azon ügyfelek jutalmazása, akik saját működésük dekarbonizálásában tartoznak az élen járó vállalkozások köré.

 „Impact to my Enterprise for Large or Midsize suppliers”: azon beszállítók jutalmazása, amelyek részt vesznek a Schneider Electric által elindított Zero Carbon Project nevű kezdeményezésben, amelynek célja, hogy 2025-re a vállalat 1000 vezető globális beszállítójának működéséből adódó szén-dioxid-kibocsátása a felére csökkenjen.

 

A fentieken kívül a Schneider Electric a fenntarthatósági törekvések integráltabb megközelítése érdekében frissítette a díjak bírálati kritériumait. A hangsúly továbbra is a pályázók elektromos energián alapuló megoldások beveztésére, energiafelhasználás csökkentésre és a fosszilis energiahordozók helyettesítésére irányuló erőfeszítésein lesz, ugyanakkor vizsgálják az Energia 4.0 korszak megteremtésére irányuló, a stratégiában, a digitalizációban és a dekarbonizációban megmutatkozó törekvéseiket is. Ez magában foglalja az energiahatékonyság javítását, valamint a digitális eszközök és technológiák bevezetését, illetve a környezetre gyakorolt véleményformáló hatás és az innováció egyéb példáit. 

 

„Közös törekvésünk, hogy felgyorsítsuk a nettó zéró kibocsátás elérését. A Schneider Electric-nél büszkék vagyunk arra, hogy immár második éve hirdetjük meg a „Sustainability Impact Awards” pályázatot, amelybe partnereink mellett ügyfeleink és beszállítóink is bekapcsolódhatnak. A sokaságban rejlik az erő, és reméljük, hogy az ünneplésükkel megerősíthetjük partneri ökoszisztémánkat, hogy továbbra is pozitív változásokat valósítsanak meg üzleti tevékenységük során” – mondta el Rohan Kelkar, a Schneider Electric energiaipari termékekért felelős ügyvezető alelnöke.

 

Az első Sustainability Impact Awards kiírásra összesen 241 pályázat érkezett a világ minden tájáról a partnerektől, amelyek közül hat globális győztes részesült elismerésben úttörő innovációs és dekarbonizációs erőfeszítéseikért. A pályázat hazai fordulójában összesen öt magyarországi vállalkozást ismertek el. Tavaly a pályázatokat két fő kategóriában adhatták be a vállalkozások, a saját működésük karbonmentesítésében élen járó partnerek a „Impact to my company”, míg a CO2-kibocsátásuk csökkentésében az ügyfeleiket is támogató partnereket a „Impact to customers” kategóriában ismerték el. 

 

Jelentkezés a Sustainability Impact Awards-ra

 

A jelentkezéseket 2023. július 24-től várják, a részvételi szándékhoz jelzéséhez itt lehet regisztrálni, a pályázatok leadási határideje pedig 2023. november 17. Minden jelölést és beérkezett pályázatot a regionális döntőkben értékelnek, mielőtt bejutnának a globális döntőbe. A globális győztest 2024 áprilisában hirdetik ki.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!

Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

2024. december 17. 09:39

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

2024. december 12. 10:05

Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat

Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.

2024. december 11. 16:31

Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!

A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!

2024. december 11. 11:43

Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára

A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.

2024. december 10. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14