Munkaerőpiac 2023. Bezárt! Fókuszban a béremelésnél jobb megoldások!
Rekordot döntött idén a csődbejelentések és cégfelszámolások száma nálunk és az EU-ban is. Már egy éve technikai recesszióban a hazai gazdaság. De a béreket emelni kell, ha fedezet nincs rá, akkor is. Kötelezően és kényszerből is. Ilyenkor kell elővenni a híres vállalkozói leleményességünket! A PP Konferenciaközpont és a BKIK Munkaerőpiac 2023. Bezárt! című szeptember 28.-i konferenciáin sok jó megoldást fognak átadni az előadók.
Sok jó megoldás van arra, hogyan lehet a munkáltatói kötelezettségekből adómentes vagy kedvezően adózó juttatásokat adni. Biztosan nem használtunk ki minden foglalkoztatási adókedvezményt, támogatást sem. Mindent elmondunk erről is.
Itt van megoldásként még a mesterséges intelligencia, az automatizáció. De ahhoz pénz kell, kigazdálkodható kamattal. Erre is lesz sok jó tippünk.
Ha elbocsátás helyett inkább a munkavállalók digitális képességének fejlesztésére költünk, hatalmas csoda történik. Kiugró hatékonyságnövekedés!
Itt a home office vége? A vállalatok világszerte ellene vannak, mert jelentős teljesítésromlást éltek meg. De a munkavállalók ragaszkodnak hozzá. Hogyan oldjuk fel ezt az érdekellentétet?
A Z-generációval nem lehet dolgozni! Ez a vezetők felmérésekkel alátámasztott lesújtó véleménye. Pedig csak belőlük van munkaerő-utánpótlás. Meg kell oldani ezt a problémát is!
Szinte teljes a foglalkoztatás, mégis még legalább 300 000 ember munkájára lenne szükség. Hol találunk új munkaerőt? Van sok jó megoldása az ezzel foglalkozó cégeknek.
Várunk a PP Konferenciaközpont Munkaerőpiac 2023. Bezárt! című konferenciáján. Személyesen Budapesten szeptember 28-án vagy másnaptól videófelvételről 9,5 napon keresztül.
Earlybird utolsó napja: szeptember 14.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/munkaeropiac-2023-bezart/
Kapcsolódó cikkek
- Pénz, de honnan? 2023. Aktuális pénzügyi segítségek kkv-knak!
- Szervezetfejlesztési trendek – 2024. Teljes csere!
- Social Media trendek – 2024. Nincs marketing AI nélkül!
- Rejtett kincsek, a magyar utazók számára! IPW 2023
- Microsoft Inspire: partnerség gyorsítja az AI-transzformációt
- Dróntechnológia, MI, AR az oktatásban – a Neumann Társaság soron következő konferenciájának témái
- BME konferencia az emberközpontú MI-szabályozásról
- A NEXT 3D konferencia az additív gyártás hazai ipari alkalmazásaira fókuszál
- A Széchenyi István Egyetem újabb 32 fiatal kutatója nyerte el az Új Nemzeti Kiválóság Program ösztöndíját
- Magyarországra jön a NASCAR?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.