Új globális stratégiaalkotási eszközök a Rakuten Viber jóvoltából

forrás: Prím Online, 2023. október 20. 13:06

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetváltás, valamint a hangalapú kommunikáció globális vezetője egy új üzleti eszközcsomagot indít útjára kis- és középvállalkozások számára. 

Azzal, hogy bevezetésre kerülnek az egyre inkább változatos üzleti megoldások, a szuperalkalmazás egy kommunikációs csomópontot jelenthet a vállalkozások széles körének. Ennek a gyakorlati megvalósulása a vállalatok marketingcéljainak támogatásában lesz megfigyelhető, illetve abban, hogy a helyi felhasználók minél jobban fel tudják fedezni az elérhető szolgáltatásokat. 

 

Az online vásárlók 60%-a elhagyná azokat a márkákat, amik a kínált tartalom személyre szabására nem képesek. Ahhoz, hogy a vállalkozások képesek legyenek alkalmazkodni az irányukba támasztott elvárásokhoz, jó megoldás lehet, ha elkezdik azokat az üzenetküldő alkalmazásokat használni, amiket az ügyfeleik preferálnak. Ez kiváló módja lehet annak, hogy személyre szabott felhasználói élményt tudjanak nyújtani. Önmagában csak az Android rendszereken, a maga több, mint 1 milliárd letöltésével, a Viber a vállalkozásokat a potenciális ügyfelek széles körének képes bemutatni. Egyre nagyobb a kereslet az alkalmazáson belül az olyan interakciók iránt, amik a márka és annak felhasználói között történnek, ennek elősegítéséhez pedig a Viber kibővítette az eszköztárát. Ezzel a megoldással a vállalkozások segítséget kaphatnak az új ügyfelek hatékony eléréséhez, hűségük kiépítéséhez, majd megőrzéséhez, és az eladások számának növeléséhez. 

 

 

A már említett üzleti eszközcsomag felületén az első megoldás a fentebb taglalt célkitűzések eléréséhez egy olyan önkiszolgáló kommunikációs központ lesz a kis- és mikrovállalkozások számára, ahol kényelmesen kapcsolatba léphetnek a helyi ügyfeleikkel, és kezelhetik a tőlük beérkező kérdéseket. Ezek mellett a platform azt is lehetővé teszi, hogy a vállalkozások jobban felfedezhetőek és láthatóbbak legyenek, valamint az értékesítéseik számát is tudják növelni. A felhasználók könnyedén megtalálhatják az üzleti vállalkozásokat a Viber keresőfelületén, vagy egy adott linkre kattintva is meg tudják ezt tenni. Így képesek lesznek felfedezni az adott márka profilját, és beszélgetést is tudnak kezdeményezni. A vállalkozók lehetőségei is bővülnek, hiszen a platform segítségével el tudják választani az üzleti és a személyes beszélgetéseket, ezzel pedig képesek lehetnek növelni az ügyfelek elkötelezettségét, valamint a növekedésüket is elő tudják segíteni.  

 

A Viber új önkiszolgáló üzleti fiókjai már nem csupán gondolati síkon léteznek; elérhetőek Görögországban és a Fülöp-szigeteken is, hamarosan pedig további országokban is debütálnak. A piaci visszajelzések alapján hamarosan olyan személyre szabott árazási tervek is elérhetőek lesznek, amelyek az ingyenes, kezdeti önkiszolgáló üzleti megoldások csoportját bővítik.

 

 

„Az üzleti portfóliónk bővítésével elkötelezettek vagyunk amellett, hogy az általunk kínált megoldásokat személyre szabjuk, méghozzá úgy, hogy azok minden vállalkozás egyedi igényeit ki tudják elégíteni, méretüktől függetlenül” – fogalmazott Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi vezérigazgatója. „A küldetésünk tiszta és világos: személyre szabott szolgáltatásokat nyújtani minden vállalkozás számára, méretétől függetlenül. Azoknak a vállalatoknak, amelyek a növekedést tűzték ki célul, olyan megoldásokat kínálunk, amik közvetlenül az alkalmazáson belül lehetőséget nyújtanak ehhez. A Viber mint növekedési partner segítségével a vállalkozások egy olyan kommunikációs platformra tehetnek szert, aminek használatával képesek lesznek leküzdeni azokat a kihívásokat, amik üzleti tevékenységük során merülnek fel.”

Kulcsszavak: Rakuten Viber

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be. 

2024. május 30. 17:19

A vállalkozások online jelentlétét tuningolja a Telekom

A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont az, hogy egy vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom legújabb szolgáltatása, az Instant Honlap segíti a gyors és hatékony online jelenlét kialakítását.

2024. május 30. 15:38

A spanyol energiaparkokban is a Smart-Ex 03–5G okostelefon digitalizálja a kommunikációt

A Cepsa, Spanyolország egyik legnagyobb integrált energiavállalata, két energiaparkot üzemeltet Dél-Spanyolországban. Az üzemek alkalmazottai évek óta a Pepperl+Fuchs termékekre támaszkodnak, hogy kommunikáljanak egymással és dokumentálják a napi feladatokat, például a karbantartást. Az 5G bevezetése új szabványokat teremtett a rendelkezésre állás, a hálózati lefedettség és a késleltetés tekintetében, lehetőséget teremtve arra, hogy a meglévő Smart-Ex 02 készletet fokozatosan cseréljék le a Pepperl+Fuchs gyújtószikramentes Smart-Ex 03 5G okostelefonjaira.

2024. május 30. 14:11

Antimikrobiális üvegport fejlesztett ki az LG

Az LG Electronics (LG) fejlett anyagokkal foglalkozó üzletága PuroTec néven egy új antimikrobiális üvegport vezetett be. Az innovatív anyagot a termékhigiénia megőrzésének céljából tervezték, és felhasználása igen sokrétű.

2024. május 30. 12:44

Naperőművel és energiatárolóval bővül a Ganz tápiószelei gyártelepe

Készen állnak a bekötésre a napelemek a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. tápiószelei gyártelepén felépített 2 MVA névleges teljesítményű naperőműparkban. A 4040 darab szolár panel telepítését a budaörsi Forest-Vill Kft. végezte el, amely a fejlesztés következő ütemében egy, az erőműhöz tartozó energiatárolót fog a helyszínen telepíteni. A beruházás várhatóan 2024 végéig fejeződik be, melynek köszönhetően a tápiószelei gyáregység energiaszükségletének jelentős részét megújuló energiaforrásból előállított áram szolgáltatja majd.

2024. május 30. 11:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52