Samsonite termékekkel erősít a Delta Systems
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Delta Systems Kft. a Samsonite Hungária Kft.-vel. A kiváló minőségű megoldásokat és termékeket kínáló vállalatok közötti üzleti kapcsolat mostani megerősítésével a Delta Systems Kft. ezentúl a teljes termékportfólió értékesítésére jogosult.
A Delta Systems Kft. jelenleg az egyik legnagyobb informatikai rendszerintegrátor Magyarországon. A Delta Technologies Nyrt. a Budapesti Értéktőzsdén is jegyzett egyetlen, tisztán informatikai profilú vállalatának 100%-os leányvállalata a minőséget szem előtt tartva alakította ki eddig is ügyfelei számára a lehető legjobb megoldásokat, amely mostantól az üzleti kiegészítőkre is kiterjed.
„Ügyfeleink problémáinak megoldásához eddig is magas színvonalú, professzionális eszközöket használtunk, ezt erősítette meg legutóbb például az Apple-lel és a gépi látásmódban egyedi fejlesztéseket kínáló SICK-kel való együttműködésünk is. Stratégiai partnerséget olyan cégekkel keresünk, akik hozzánk hasonlóan a minőségi megoldásokat kínálják ügyfeleiknek” – emelte ki Vidra László, a Delta Systems Kft. ügyvezetője.
A Delta a termékportfólió bővítésével az üzleti élet újabb spektrumát is ki tudja szolgálni, a 110 éves Samsonite pedig nagymúltú világmárkaként a Delta megoldások biztonságos és elegáns hordozhatóságát biztosítja. A Samsonite 1989. óta van jelen Magyarországon. Szekszárdon működik két európai gyárának egyike, ahol jelentős innovációs tevékenység is zajlik, hiszen itt fejlesztik a budapesti és nemzetközi csapattal együttműködve azokat a legújabb bőröndöket, amelyeknél a személyre szabhatóság, a tartósság és a fenntarthatóság is kiemelt szempont. A magyar gyár leginnovatívabb terméke a saját fejlesztésű, ún. Roxkin alapanyagból készült bőrönd, amelyet nem csak élethosszig terveztek, de a töltősúlyhoz viszonyított súlya is jóval kedvezőbb, mint versenytársaié.
„A minőség számunkra a legfontosabb, hiszen minden termékünknek ugyanazoknak a szigorú sztenderdeknek kell megfelelniük. Az árkülönbség az anyaghasználatban mutatkozik meg, a tartósságban és terhelhetőségben azonban nincs nálunk kompromisszum. A Deltával kötött együttműködésünk abba az európai szintű stratégiába illeszkedik, amely a diverzifikált termékportfóliónk; bőröndök, táskák, hátizsákok, kézitáskák, pénztárcák és egyéb kiegészítők piaci pozícióinak további erősítését tűzte ki célul” – emelte ki az együttműködés kapcsán Pesti Imre, a Samsonite Hungária Kft. country menedzsere.
Bár világszinten a legismertebbek az idehaza gyártott bőröndök, és jelenleg a magyarországi eladásoknak is kicsit több mint felét teszik ki az utazáshoz kapcsolódó termékek, valójában a termékportfólió sokkal színesebb. A laptoptáskákból és hátizsákokból származó bevétel Magyarországon 25%-os, ami egyébként európai szinten kimagasló arány. A Delta és a Samsonite eddig is több projektben működött együtt sikeresen, elsősorban a laptoptáskák értékesítésében.
„A Delta és a Samsonite együttműködésével számunkra is új dimenziók nyílnak, hiszen a tapasztalataink szerint ha a céges laptopokhoz adott táska nem elég strapabíró és nem megfelelő, a tulajdonosaik egy éven belül lecserélik ezeket, ami fenntarthatósági szempontból is aggályos. A Samsonite-tal a minőségi termékek melletti elhivatottság ezentúl az eszközök teljes spektrumát lefedik, a kiváló minőségű eszközöket pedig a most megkötött együttműködés értelmében a magas minőségű hordozó táskákban, hátizsákokban is tudjuk kínálni, sőt az üzleti utak kiegészítői is elérhetőek lesznek kínálatunkban” – mondta el Ujhegyi András, a Delta Systems kereskedelmi igazgatója.
A mostani együttműködés a teljes kínálatra kiterjed, így további lehetőségeket nyitnak meg az árbevétel növelése érdekében. Az üzleti élet szereplői ezentúl minden alkalomhoz megtalálhatják a megfelelő táskát vagy bőröndöt, legyen akár üzleti vagy magán jellegű utazás.
Kapcsolódó cikkek
- Frissített ötéves tervet terjeszt a közgyűlés elé a Delta Technologies Nyrt.
- Nem csak a nappaliban, hanem ipari csarnokokban is felbukkan majd az Apple Vision Pro
- Húszezer laptopot szállít a Delta Systems az iskoláknak
- Ipar 4.0 szakmai éremmel díjazták a Delta Systems Kft.-t
- A Delta az Apple termékek hivatalos rendszerintegrátora lett
- Növekvő árbevétel, pozitív féléves eredmény
- Újabb 180 általános iskolában lesz elérhető az élményszerű tanulás
- A Delta Technologies részvényei bekerültek a BUX indexbe
- Korszerű technológiai adomány a jövő digitális egyetemének
- Milliárdos eredmény és ambiciózus jövőkép a Deltától
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.