A Schneider Electric lezárta az EcoAct felvásárlását

forrás: Prím Online, 2023. november 21. 17:44

Lezárta a klímatanácsadás és a nettó zéró megoldások területén meghatározó EcoAct SAS felvásárlását a Schneider Electric. A tranzakció révén jelentősen erősödik a Schneider Electric Fenntarthatósági Üzletága és még gyorsabb lesz az ügyfelek kiszolgálása.

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat 2023. július 3-án kezdett exkluzív tárgyalásokat az Atos Grouppal annak klímatanácsadással foglalkozó üzletága, az EcoAct SAS felvásárlásáról. Az érintett munkavállalói érdekképviseleti szervezetekkel folytatott konzultáció, valamint az illetékes versenyjogi hatóságok jóváhagyását követően a Schneider Electric lezárta az EcoAct akvizícióját. A felvásárlás eredményeként jelentős mértékben bővül a Schneider Electric Fenntarthatósági Üzletágának kompetenciája és kapacitása, valamint az eddiginél is gyorsabbá válik az ügyfelek kiszolgálása. 

 

Az EcoAct a nettó zéró kibocsátás elérését támogató megoldások, termékek és szolgáltatások széles portfólióját kínálja, beleértve a tanácsadást, a klímaadatok gyűjtését és elemzését segítő eszközöket és a szén-dioxid-kibocsátást kompenzáló projektek kidolgozását. A Schneider Electric Fenntarthatósági Üzletága – melynek Budapesten található európai központjában többszázan dolgoznak – tanácsadói szolgáltatásokat nyújt többek között az energiagazdálkodás, az energiahatékonyság, a megújuló energia beszerzése, a nettó zéró kibocsátás elérése, az éghajlati kockázatok, a fenntarthatósági kommunikáció, valamint a fenntarthatósági törekvésekkel összefüggő jelentések kapcsán. 

 

 

„Régóta csodáljuk az EcoAct csapatát, és a két szervezet egyesítése segít abban, hogy gyorsabban tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket világszerte. A vállalatok megértik, hogy sürgős cselekvésre van szükség, de továbbra is összetett problémákkal szembesülnek a szén-dioxid-mentesítés terén. Biztos vagyok abban, hogy egyesített, a maguk területén a legjobbnak számító csapataink segíteni fogják ügyfeleinket abban, hogy még gyorsabban haladjanak a nettó zéró kibocsátás elérése felé” – nyilatkozta a tranzakció kapcsán Steve Wilhite, a Schneider Electric Fenntarthatósági Üzletágának elnöke.

 

„A gyors cselekvés az éghajlatvédelem érdekében a küldetésünk lényege és meggyőződésem, hogy a Schneider Electricben megtaláltuk ehhez a megfelelő partnert. A cég elkötelezettsége a nettó zéró kibocsátás mellett – ami mind saját működésében, mind az ügyfeleivel való kapcsolatában tetten érhető – önmagáért beszél a piacon, és munkatársaink örömmel csatlakoznak egy másik, piacvezető tanácsadói csapathoz, hogy az éghajlat védelmét és a természetet középpontba helyezve gyorsítsuk fel a vállalatok fenntartható átalakulását” – mondta el Stuart Lemmon, az EcoAct vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06