Itt a K&H digitális SZÉP kártya
A klasszikus plasztik kártya mellett, elsőként vezeti be a digitális SZÉP kártyát a K&H. Az innovatív megoldás a pénzintézet meglévő és új számlatulajdonosai számára elérhető és a digitális bankkártyákhoz hasonlóan működik, azaz érintésmentesen terminálnál, illetve okoseszközös fizetés esetén használható, a megjelölt elfogadóhelyeken.
Még tovább bővül a mobiltelefonunkkal kényelmesen, egyszerűen elvégezhető funkciók száma. A K&H a SZÉP kártya szolgáltatók közül elsőként teszi digitálisan is lehetővé a juttatás felhasználását a hagyományos plasztik kártya mellett. A K&H digitális SZÉP kártya bevezetése a pénzintézet stratégia partnere, a Mastercard közreműködésével valósult meg. Az innovatív szolgáltatást azok a meglévő és új K&H SZÉP kártya birtokosok és egyben K&H bankszámlával rendelkező ügyfelek érik el, akiknek NFC funkcióval és iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkező telefonjuk, illetve Apple Watch okosórájuk van. Az új szolgáltatáshoz nem szükséges külön szerződés, csupán a K&H mobilbankban hozzá kell rendelni a kártyát az Apple Wallet-hez vagy a Google Pay-hez. A K&H lakossági ügyfelei az innovatív fizetés mellett további kényelmi megoldást is használhatnak: számukra az egyenleg lekérdezés és a tranzakciós előzmények is automatikusan elérhetők a pénzintézet mobilbankjában. A digitális SZÉP kártya elfogadóhelyek listáját a K&H SZÉP kártya oldalon lehet megtekinteni, melyek száma folyamatosan bővül és a teljes K&H SZÉP kártya elfogadói hálózat várhatóan 2024 közepére kerül lefedésre.
„Ma már az okoseszközökön keresztül intézzük a mindennapi dolgainkat, így a mobiltelefonnal és okosórával történő fizetés is dinamikusan növekszik. Az év első tíz hónapjában már óránként átlagosan több mint 6700 okoseszközös fizetést bonyolítottak ügyfeleink. Miért ne lehetne ez így a SZÉP kártya esetében is? Az év legjobb digitális bankjaként ezért kiemelt figyelmet fordítottunk a K&H SZÉP kártya birtokosaira, hogy ezt a kártyát is tudják digitálisan, azaz kényelmesen, a mobiljukkal vagy okosórájukkal használni” – tájékoztatott Molnár Gergő, a K&H lakossági marketing vezetője.
Az új fizetési lehetőség bevezetése még tovább erősítheti a SZÉP kártya használatot, ami az elmúlt hónapban egyébként is rendkívül megugrott: a K&H SZÉP kártyára jóváírt összegek 41 százalékkal, míg a költések 35 százalékkal emelkedtek tavaly októberhez képest. Ebben szerepet játszott az elfogadóhelyek számának folyamatos emelkedése – ami a K&H SZÉP kártya esetében meghaladja a 41 ezret országosan –, illetve az is, hogy a hideg élelmiszervásárlás aránya tovább erősödött. A szeptemberi 31,5 százalékhoz képest ugyanis októberben már a teljes K&H SZÉP kártya forgalom 33,8 százalékát ez tette ki.
Kapcsolódó cikkek
- A SmartThings rendszeren keresztül is irányíthatók a csatlakoztatott Galaxy okoseszközök
- Számos okosóra-modell, okostelefon és fülhallgató a Huawei Black Friday ajánlatai között
- Zökkenőmentes csatlakozás és okos megoldások a SmartThings-szel
- Érkezik a Thermo Check (Hőmérő) és a WhatsApp alkalmazás a Galaxy Watch sorozathoz
- Európában is bemutatkoztak a Huawei új csúcskategóriás okoseszközei
- 4 alkalmazás, amivel okosan használhatod telefonodat a természetben
- Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
- Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson
- A párok döntő többsége aktívabb és kreatívabb randiélményre vágyik
- Öt hasznos app síeléshez és snowboardozáshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.