Itt a K&H digitális SZÉP kártya
A klasszikus plasztik kártya mellett, elsőként vezeti be a digitális SZÉP kártyát a K&H. Az innovatív megoldás a pénzintézet meglévő és új számlatulajdonosai számára elérhető és a digitális bankkártyákhoz hasonlóan működik, azaz érintésmentesen terminálnál, illetve okoseszközös fizetés esetén használható, a megjelölt elfogadóhelyeken.
Még tovább bővül a mobiltelefonunkkal kényelmesen, egyszerűen elvégezhető funkciók száma. A K&H a SZÉP kártya szolgáltatók közül elsőként teszi digitálisan is lehetővé a juttatás felhasználását a hagyományos plasztik kártya mellett. A K&H digitális SZÉP kártya bevezetése a pénzintézet stratégia partnere, a Mastercard közreműködésével valósult meg. Az innovatív szolgáltatást azok a meglévő és új K&H SZÉP kártya birtokosok és egyben K&H bankszámlával rendelkező ügyfelek érik el, akiknek NFC funkcióval és iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkező telefonjuk, illetve Apple Watch okosórájuk van. Az új szolgáltatáshoz nem szükséges külön szerződés, csupán a K&H mobilbankban hozzá kell rendelni a kártyát az Apple Wallet-hez vagy a Google Pay-hez. A K&H lakossági ügyfelei az innovatív fizetés mellett további kényelmi megoldást is használhatnak: számukra az egyenleg lekérdezés és a tranzakciós előzmények is automatikusan elérhetők a pénzintézet mobilbankjában. A digitális SZÉP kártya elfogadóhelyek listáját a K&H SZÉP kártya oldalon lehet megtekinteni, melyek száma folyamatosan bővül és a teljes K&H SZÉP kártya elfogadói hálózat várhatóan 2024 közepére kerül lefedésre.
„Ma már az okoseszközökön keresztül intézzük a mindennapi dolgainkat, így a mobiltelefonnal és okosórával történő fizetés is dinamikusan növekszik. Az év első tíz hónapjában már óránként átlagosan több mint 6700 okoseszközös fizetést bonyolítottak ügyfeleink. Miért ne lehetne ez így a SZÉP kártya esetében is? Az év legjobb digitális bankjaként ezért kiemelt figyelmet fordítottunk a K&H SZÉP kártya birtokosaira, hogy ezt a kártyát is tudják digitálisan, azaz kényelmesen, a mobiljukkal vagy okosórájukkal használni” – tájékoztatott Molnár Gergő, a K&H lakossági marketing vezetője.
Az új fizetési lehetőség bevezetése még tovább erősítheti a SZÉP kártya használatot, ami az elmúlt hónapban egyébként is rendkívül megugrott: a K&H SZÉP kártyára jóváírt összegek 41 százalékkal, míg a költések 35 százalékkal emelkedtek tavaly októberhez képest. Ebben szerepet játszott az elfogadóhelyek számának folyamatos emelkedése – ami a K&H SZÉP kártya esetében meghaladja a 41 ezret országosan –, illetve az is, hogy a hideg élelmiszervásárlás aránya tovább erősödött. A szeptemberi 31,5 százalékhoz képest ugyanis októberben már a teljes K&H SZÉP kártya forgalom 33,8 százalékát ez tette ki.
Kapcsolódó cikkek
- A SmartThings rendszeren keresztül is irányíthatók a csatlakoztatott Galaxy okoseszközök
- Számos okosóra-modell, okostelefon és fülhallgató a Huawei Black Friday ajánlatai között
- Zökkenőmentes csatlakozás és okos megoldások a SmartThings-szel
- Érkezik a Thermo Check (Hőmérő) és a WhatsApp alkalmazás a Galaxy Watch sorozathoz
- Európában is bemutatkoztak a Huawei új csúcskategóriás okoseszközei
- 4 alkalmazás, amivel okosan használhatod telefonodat a természetben
- Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
- Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson
- A párok döntő többsége aktívabb és kreatívabb randiélményre vágyik
- Öt hasznos app síeléshez és snowboardozáshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.