A HONOR az egyetlen okostelefon márka, ami növekedni tudott Európában!
Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentenek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy Európában általánosságban csökkent az okostelefonok eladása.
A Counterpoint Research a következőket emelte ki legújabb kutatásában:
- Általános visszaesés: Éves szinten 11%-os visszaesés látható az okostelefonok esetében 2023 harmadik negyedévében. Nyugat-Európában 8%, míg Kelet-Európában jóval magasabb, 15%-os az arány.
- Változó dinamikák: A visszaesés ellenére a HONOR sikeresen vette a piaci akadályokat, sikeresen erősítette meg pozícióját Európában
- Újra a legjobbak között: A HONOR volt az egyetlen márka a top öt brand közül, amely éves szinten növekedhetett, és ezáltal bekerülhetett ebbe a kategóriába
Ez azért is fontos, mert a HONOR Magic széria úttörő újításaival vagy a HONOR Magic V2 bevezetésével nem csak a kihívást jelentő európai piacban állja meg a helyét, hanem egyértelművé teszi, hogy érti a fogyasztók igényeit a nehéz gazdasági időkben. Mindezt úgy, hogy új ipari mércéket állít fel.
Kapcsolódó cikkek
- A HONOR megerősítette elkötelezettségét a nyílt kollaboráció iránt a Snapdragon Summit 2023-on
- 5 hasznos fotózási tipp a HONOR-tól a borús évszakra
- A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
- Díjeső a HONOR-nak Kínában
- A HONOR bemutatta a holnap okostelefonjait az IFA 2023-on
- A HONOR AIGC művészekkel együtt mutatja meg, milyen lehet a jövő divatja
- Kiderült, milyen kreatív interakciókra képes a hajlítható HONOR Magic V2
- A HONOR új hajlítható telefonját szereli szét egy influenszer
- HONOR 90: Alkotókra hangolva!
- HONOR 90: 200MP-es kamerájával kategóriája csúcsa
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.