A HONOR az egyetlen okostelefon márka, ami növekedni tudott Európában!
Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentenek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy Európában általánosságban csökkent az okostelefonok eladása.
A Counterpoint Research a következőket emelte ki legújabb kutatásában:
- Általános visszaesés: Éves szinten 11%-os visszaesés látható az okostelefonok esetében 2023 harmadik negyedévében. Nyugat-Európában 8%, míg Kelet-Európában jóval magasabb, 15%-os az arány.
- Változó dinamikák: A visszaesés ellenére a HONOR sikeresen vette a piaci akadályokat, sikeresen erősítette meg pozícióját Európában
- Újra a legjobbak között: A HONOR volt az egyetlen márka a top öt brand közül, amely éves szinten növekedhetett, és ezáltal bekerülhetett ebbe a kategóriába
Ez azért is fontos, mert a HONOR Magic széria úttörő újításaival vagy a HONOR Magic V2 bevezetésével nem csak a kihívást jelentő európai piacban állja meg a helyét, hanem egyértelművé teszi, hogy érti a fogyasztók igényeit a nehéz gazdasági időkben. Mindezt úgy, hogy új ipari mércéket állít fel.
Kapcsolódó cikkek
- A HONOR megerősítette elkötelezettségét a nyílt kollaboráció iránt a Snapdragon Summit 2023-on
- 5 hasznos fotózási tipp a HONOR-tól a borús évszakra
- A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
- Díjeső a HONOR-nak Kínában
- A HONOR bemutatta a holnap okostelefonjait az IFA 2023-on
- A HONOR AIGC művészekkel együtt mutatja meg, milyen lehet a jövő divatja
- Kiderült, milyen kreatív interakciókra képes a hajlítható HONOR Magic V2
- A HONOR új hajlítható telefonját szereli szét egy influenszer
- HONOR 90: Alkotókra hangolva!
- HONOR 90: 200MP-es kamerájával kategóriája csúcsa
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.